• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Toffee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben

VWC lid
Artikelnaam: Toffee
Artikelnummer: L01t
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 10 stuks
Kartoninhoud: 60/10
Effectomschrijving: Knal
Kruitinhoud: 1,5 gram
Prijs: 7,00
O.a. te koop bij: www.vuurwerkbelgie.com

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bijlagen

• m_L01T09.png
    m_L01T09.png
    131,9 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
ja doen het heel goed net een afgestoken niet normaal voor zoon klein ding zekker een aanrader

Laatst bewerkt:
Appart dat zo`n klein knallertje zo hard gaat, daar stond ik echt van te kijken..

Ghehe daar sta ik de laatste tijd steeds vaker van te kijken. Alle italiaanse/spaanse knallers zijn (voortaan) zo, dan is het wel echt schrikken als je uit zo'n klein ding wat niks weegt zo'n knal hoort komen.

Goede knallers, deze knallers mogen wel blijven van mij hoor. Als je kijkt hoe populair de Trueno Ricasa No.3 en No.4 waren.. Toppertjes.

GroteFoto-4QCMDFNC.jpg

GroteFoto-HLVZ7LP8.jpg

Ik heb ze dit jaar voor het eerst, maar ik heb maar een doosje en dat heb ik doorgelont dus ik wil hem liever niet zelf testen. Iemand met ervaringen/vergelijkingen?

Ik had er tweede kerstdag eentje afgestoken en ik moet zeggen dat ze echt heel hard zijn. Ik denk wel harder dan een choeet banger.

ik schrok toen ik zo'n harde knal uit zo'n dingetje hoorde komen :shocked: ze zijn echt goed! ik had het al helemaal niet verwacht omdat ik ze gewoon in kon drukken:p, en ze dus helemaal geen harde huls hadden, maar ik vind het echt toppers :D

Ik had er 20, daarvan gaven 4 een plof en weigerde er 2. Als ze afgingen gingen ze heel goed, iets harder dan een banger. Volgende keer laat ik ze liggen en koop ik meer lady crackers, gaan net zo hard en zijn een stuk goedkoper

Ik had er 60, en geen enkele weigeraar! Wat een harde vlinders, harder dan de Bangers! Alleen het nadeel: Er stond wind met O&N. Ze vlogen terug als je ze gooide! Maar ik neem ze weer, heb er van genoten.

Goede knaller hoor.
Minpuntje is wel, dat je niet al te ver kan weggooien, omdat de staart door de wind wordt afgeremd.

Verder niks aan te merken, de Supero knalt harder, maar ik vond de toffee ook een zeer goede knaller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan