• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Toffee

Status
Niet open voor verdere reacties.
As weekend superstunt bij zena,zie ook facebook ZENA.

AKA: 3 euro per pak! bij 10 stuks afname 30 euro!

291762_295889417107769_257331647630213_1174711_385855112_n.jpg

Deze waren in de herfst aanbieding bij Loots 25 euro voor 5 pakjes, en dat is nu aangepast naar 5 euro per pakje. Alsnog komt Zena er bovenuit met een geweldige actie. Ik zit hier stiekem te glimlachen als ik die prijzen oorlog daar in Baarle aanzie. :D

Als je dan in Baarle bent moet je hier natuurlijk 20 pakjes van mee nemen :D

Dat wordt spaans stoken met oudjaar :)
5 man, 5 doosjes toffee, 5 torches en 1 camera :D

Loots zal waarschijnlijk ivm concurrentie Zena, andere knallers willen aanbieden. Geen probleem, je kunt ook gewoon de Salon Roger vlinders nemen.

Ze staan weer op de website. Maar er staat bij uitverkocht en iets van dat je 2 doosjes spanish cracker 5st per pak toffee in de plaats krijg. Geen slechte deal lijkt mij, die spanish crackers van salon roger komen aardig dicht in de buurt van een supero.

Heb 10 pakjes voor €30,- en dat zijn ze dubbel en dwars waard! €7,- per pakje had ik er ook voor gegeven, maar met zo'n superactie van Zena (inmiddels al voorbij) laat je ze natuurlijk al helemaal niet liggen. Heb er afgelopen weekend een paar getest en ze knallen heerlijk. Wel viel me op dat ze niet zo'n heel lange vertraging hebben, ondanks dat de lont wel langer dan normaal is, maar alsnog is de vertraging lang genoeg dat je redelijk de tijd hebt om ze weg te gooien.

Heb hier bijna 20 pakken van weg gestookt, en wat een knallers zeg! Heerlijk! De enige knaller die een nog groter "Wauw, zo'n klein ding en zo'n knal!" effect gaven waren de baby vlinders van original. Maar voor 2,50 per doosje (herfst actie) waren dit voor mij de toppers van 2011/2012 hoor!

Dit zijn felle knallers van original. klein maar fijn (of hard :D). Ook komt er zo'n lekkere felle flits van af. Gaan dit jaar zeker weer in de collectie. :)

Vriend van me was naar België gegaan en had daar 1 pakje gekocht. Ik was van plan om op een klein binnenpleintje wat poolse dingen af te steken, zegt ie "Nee, gaat te hard. Ze zeuren te veel hiero", waarna hij de toffee afstak. Holy ****, totaal niet zo'n knal verwacht uit zoiets kleins.

Daarna stak ie vrolijk een Choeët Banger af waarna het WT#!?@$ helemaal voltooid was. Ik wist niet dat België zulke knallers had (Ik was alleen Poolse nitraten zoals de FP3 en de Colour Salute van Fenix gewend).

Je moest wel even opletten met deze vlindertjes als je de wind zag afgelopen oud & nieuw! als je ze tegen de wind in zou gooien waaien ze net zo hard weer terug jou kant op. Moet je nagaan hoe weinig deze dingen wegen

in een woord: TOP!

lekkere knal,geen beton,goede vertraging

en dat van als het waait ze dan terug waaien? dan gooi je ze toch met de wind mee:b vliegen ze best eind weg

igg zeker een aanrader

grz

Misschien is dit wel de fijnste knaller uit belgie.
1 de prijs is redelijk acceptabel..
En als er een korting op zit zoals deze maant is het per direct een hele dikke aanrader.
Het formaat van dit vlindertje is maar klein.
Maar de knal is groots.. ik vind er weinig verschil in zitten met de Trueno NR3 (2011) of de Mamoth.
Natuurlijk gaat deze net een tikkie zachter maar voor zijn prijs gewoon erg goed!
De afwerking is ook gewoon erg netjes.
Ik heb al vele tien talle doosjes weg gestookt van deze fijne knaller , maar nog nooit een lek gehad.
Wel eens een platte/geplette Vlinder maar zelfs die knalde subliem en hadden geen kruit lek.
Deze vlinders hebben mooi lang lont en zijn altijd erg strak gebonden.

Misschien is dit wel de Underdogg van original in mijn ogen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan