Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond de nieuwe versie (met wit label) gevaarlijk snel afgaan! Meerdere knallers die al 2 seconde na het aansteken afgingen. Deze hadden wel heel snel visco! Ik had dit met meerdere pakjes. Hebben andere hier last van gehad?
Ik vond de nieuwe versie (met wit label) gevaarlijk snel afgaan! Meerdere knallers die al 2 seconde na het aansteken afgingen. Deze hadden wel heel snel visco! Ik had dit met meerdere pakjes. Hebben andere hier last van gehad?
Gister in Baarle deze nieuwe versie met wit label gekocht. Bij uitpakken blijkt dat er wit poeder op de lontjes zitten.. Flashpoeder dus? logische verklaring waarom ze zo snel afgaan helaas.
Slimme zet van Original. Door een deel van hun producten als categorie F3 te laten keuren kunnen ze zich ook richten op de export naar bijvoorbeeld Frankrijk, Polen, Tsjechië en Spanje.
En niet duur (5,50 per 20).
Zal zijn om de mogelijkheid te houden om de rest partijen te exporteren.
Denk niet dat ze nieuwe partijen mogen importeren nadat de CE regels zijn ingegaan in 2017.
Zal zijn om de mogelijkheid te houden om de rest partijen te exporteren.
Denk niet dat ze nieuwe partijen mogen importeren nadat de CE regels zijn ingegaan in 2017.
Hier hoeft dus nog niet minder dan 0.5gr in te zitten?
2. Nationale vergunningen voor vuurwerk van de categorieën F1, F2 en F3 die vóór 4 juli 2010 zijn verleend, blijven tot hun vervaldatum of tot 4 juli 2017 (de vroegste datum is van toepassing) geldig op het grondgebied van de lidstaat die de vergunning heeft verleend.
3. Nationale vergunningen voor andere pyrotechnische artikelen, vuurwerk van categorie F4 en pyrotechnische artikelen voor theatergebruik die vóór 4 juli 2013 zijn verleend, blijven tot hun vervaldatum of tot 4 juli 2017 (de vroegste datum is van toepassing) geldig op het grondgebied van de lidstaat die de vergunning heeft verleend.
Onder pyrotechnische artikelen wordt officieel verstaan: artikelen die explosieve stoffen bevat die tot doel hebben warmte, licht, geluid, gas of rook dan wel een combinatie van dergelijke verschijnselen te produceren door zichzelf onderhoudende exotherme chemische reacties.
In de praktijk gaat het om:
Feestvuurwerk:
-vuurwerk met de markering “BE/OTU XXX/D”;
-vuurwerk van categorie 1 of F1, van categorie 2 of F2; en
-pyrotechnische artikelen voor theatergebruik van categorie T1 van de volgende generieke types: niet-elektrisch aangestoken Bengaals vuur en niet-elektrisch aangestoken rookgeneratoren.
Spektakelvuurwerk:
-vuurwerk van categorie 3 of F3, van categorie 4 of F4
-pyrotechnische artikelen voor theatergebruik van categorie T2 alsook de pyrotechnische --artikelen voor theatergebruik van categorie T1 die niet als feestvuurwerk worden opgenomen.
...