• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Thunder Cracker Z46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oké, dus.. deze zijn van € 13,00 per 20 stuks naar € 5,50 per 20 stuks gegaan en er zit 1,6 gram kruid in?
Als ze zo goedkoop zijn, zijn het dan nog altijd harde knallers?
Want ik heb nu zo'n gevoel dat als ik deze koop en er veel van verwacht, dat ze dan stukken zachter gaan dan bijvoorbeeld een Chooêt Banger.
Kan iemand hier die deze nieuwe versie heeft mij ervan verzekeren dat deze net zo hard gaan als Chooêt Bangers?

Kosten nu geen drol.
En ookal zijn ze nu goedkoop...
Ik kan je verzekeren dat ze de banger eruit knallen.

Mooi om te horen.
Het is een beetje verwarrend want de ene zegt dat hij harder gaat en de ander niet, de ene zegt dat hij goed knalt de ander zegt zacht.
Het ligt er eigenlijk ook maar net aan wat je hard noemt.
Maar ik geloof na alles wat ik gelezen heb wel dat dit een goeie knaller is in België.
Mrja, ik weet genoeg.

2x de actie van 5 pakjes gehaald. Totaal geen spijt van!
gingen erg hard, en voor 3 euro per pakje (20 stuks)echt top spul.
lontje lijkt ietswat kort, maar wanneer je de crepe weghaalt zie je dat het lont nog een stukje de huls in moet, en daarna door het beton moet. :)

Het valt me net op dat de nieuwe versie heel erg lijkt op oude Green Light Cracker:
IS-0072-462x392.png

Heb deze vorig jaar meegemaakt. En wat gingen ze hard. Erg lange vertraging en knalde echt zo goed als alles eruit.

Zit dan ook richting de 2g
RIhkzSU.jpg

GWVEc1o.png

Nee maar ze knallen wel gewoon goed mochten ze in de tussentijd niet teruggeschroefd zijn. Heb ze al een paar jaar niet meer gehoord. Ze kosten nu trouwens 40 euro voor 10 pakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan