• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Thunder Cracker Z46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is het verschil tussen hard en zacht toch?
Iemand neemt genoegen met 100 strijkers, maar weet dan wel dat ze zachter gaan dan deze nitraten.
Iemand neemt deze nitraten, die weet dat ie er maar 20 krijgt, maar wel met lont en meer veiligheid dus. Oh en geeft hardere klap.
Dat is toch net zoals Cobra 6? Die zijn stukken duurder per stuk, maar ze geven ook een ontzettende rot klap, hoe harder hoe duurder.

Maar eigenlijk kan je dan beter een pakje Choeêt strijkers halen die prijs ligt ook net iets lager en zijn veel meer stuk maarja iedereen heeft een eigen mening

ach wie zal het zeggen wat het beste is .
kwestie van gewoon een keer proberen als je het weten wilt . :)

Ach duur zijn ze ook weer niet. En ze knallen redelijk. Maar gelukkig kwam vorig jaar een lokale vuurwerk dealer die nog een karton had staan 50/20 die ik mee kon nemen voor -220 euro. Dus lekker lopen stoken uiteraard:D.

heb 2 doosjes van 20stuks en ook weer 5 per pakjes ingepakt en goedkoper dan hier genoemde advies prijs :p

Tegenwoordig zonder blauwe crêpe ? Jammer dat tegenwoordig veel producten op de fp3 lijken, zoals de nieuwe zena traat. Maarja misschien verkeerd gezien hoor..:shocked:

Deze nitraten waren afgelope week in de aanbieding.
Ik zag dat deze knallertjes goedkoper zijn geworden in de verkoop adviesprijs.
Ik kon de oude vertrouwde versies en die waren erg fijn.
Toch maar gekocht.
In de auto een paar pakjes geopend.
Huh de nitraat is slanker geworden en een tikkeltje langer.
Ook de crepe is van blauw na rood gegaan.
Ik verwachte er dus niets meer van!
Nou toch maar even onderweg gestopt om wat te testen.
Wat bleek.... Deze dingen deden bijna niets onder van de jorge fp3.
Sterker nog deze knalde zelfs luider als de nieuwe txp859.

In mijn ogen een echte toppertje!!

Hier onder een vergelijking filmpje met de vernieuwde versie (ook op foto).

Toch maar gekocht.

Wat zie ik op dat filmpje, hebben deze een plastic stop aan de onderkant?

Toch maar gekocht.

Vanmorgen gekocht, vanmiddag getest. Goed bevonden! Dochter van vijf stond te mopperen of ik kon stoppen met de herrie.... 👰

Oké, dus.. deze zijn van € 13,00 per 20 stuks naar € 5,50 per 20 stuks gegaan en er zit 1,6 gram kruid in?
Als ze zo goedkoop zijn, zijn het dan nog altijd harde knallers?
Want ik heb nu zo'n gevoel dat als ik deze koop en er veel van verwacht, dat ze dan stukken zachter gaan dan bijvoorbeeld een Chooêt Banger.
Kan iemand hier die deze nieuwe versie heeft mij ervan verzekeren dat deze net zo hard gaan als Chooêt Bangers?

Oké, dus.. deze zijn van € 13,00 per 20 stuks naar € 5,50 per 20 stuks gegaan en er zit 1,6 gram kruid in?
Als ze zo goedkoop zijn, zijn het dan nog altijd harde knallers?
Want ik heb nu zo'n gevoel dat als ik deze koop en er veel van verwacht, dat ze dan stukken zachter gaan dan bijvoorbeeld een Chooêt Banger.
Kan iemand hier die deze nieuwe versie heeft mij ervan verzekeren dat deze net zo hard gaan als Chooêt Bangers?

Deze zijn momenteel 15euro per 100, voor die prijs niet nadenken en gewoon meenemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan