• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Thunder Cracker Z46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 4 pakjes eergister gekocht.
Er zittenver gewoon 20 in een pakje.
Ik heb ze gelijk getest, en ze hebben echt een superknal te vergelijken met een mammoth.

Om nou te zeggen dat het een TT is: Nee, het is een Thundercracker, eerder een TC dus.
Qua knal is hij ook niet te vergelijken met een TT, het is immers een Thundercracker...
Het is wel een goede knaller en komt zeker in huis dit jaar.

Om nou te zeggen dat het een TT is: Nee, het is een Thundercracker, eerder een TC dus.
Qua knal is hij ook niet te vergelijken met een TT, het is immers een Thundercracker...
Het is wel een goede knaller en komt zeker in huis dit jaar.

Vraagje, wat betekenen de afkortingen TT en TC?
Ik ken wel een TT, maar dat heeft niks met vuurwerk te maken....

Thumping Thunder, nitraten die uitgestorven zijn. Er zijn wel Thumping Thunders, maar doen deze naam geen eer aan. Deze zijn te vinden in het Original Fireworks assortiment, maar als ze de naam hoog willen houden van de klassiekers, dan halen ze ze uit het assortiment.
Brengen ze deze terug met een vlam en 1.95 goede flash, dan mogen ze terugkomen. Uiteraard met blauwe omhulsel en de zogenaamde 'atoombom ontploffing' daarop geprint.
Met een roze, blauwe of groene crepe.

Wie meldt zich als eerste aan als importeur?

erg goede nitraten.
moet wel zeggen dat ik de oudere zwarte versie van thor heb maar ze knallen echt erg lekker. alleen het lontje is nogal dun dus lijkt het wel eens of ze uit zijn maar dan knallen ze nog wel, opletten dus.

Thunder Cracker van Thor heeft een eigen topic. Het gaat hier alleen om de Original versie.

Hoe is deze knaller in vergelijking met de trueno van original?

Jij vind je zelf grappig?:wink:
[edit] je bedoelden het serieus- ik dacht als sarcastiesch grapje[edit]

ontoppic:wink:
Vind dit wel een mooie nitraat.
Zien er erg netjes uit.
Blauwe crepe maakt de knaller helemaal af.
De knal is voor een Belgiesche nitraat gewoon erg goed.
Prijs is ook voor Belgiesche begrippen goed.

Tja gewoon een goed product (voor Belgiesche begrippen).

heb er inmiddels al 3 afgestoken allemaal op de zelfde plek maar er zit een groot verschil in de knal...

De ene kon je ook inknijpen en de andere niet.

ook was bij sommige de eindstop iets zacht en bij de andere keihard.

Chooët match cracker was op dus kreeg een pakje van deze (wel euro duurder)
Hoop dat ze goed knallen maar baal wel een beetje dat de match cracker was uitverkocht want daar was ik vorig jaar erg tevreden over (en ik heb nu 80 knallers minder:frusty:)
Maar als ik dit topic zo doorlees is het wel een goede knaller, we zullen het zaterdag wel zien:)

Deze werden hier behoorlijk afgestoken en moet zeggen dat hier echt een harde klap vanaf kwam, bijna even hard, zo niet gelijk aan de mammoth.

Vond het ook erg goede knallers ongeveer even hard als de mammoth en ik ben er nu dus ook achter gekomen dat er genoeg knallers in belgië zijn voor een goedkopere prijs maar wel even hard of zelfs harder als de "spaanse" duurdere knallers!

EDIT: Enige minpunt is de stop die erin zit waardoor je ze steeds neer moet zetten en niet kunt gooien heb dit wel een keertje gedaan met een silver cracker b en gewoon met mijn rug er naartoe gaan staan nou dat heb ik geweten kreeg vol de stop tegen mijn been aan! gelukkig niet erg veel last van gehad maar toch!:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan