Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal met sop eens!
Je hebt 2 keer zoveel lady crackers voor hetzelfde geld, dus als je een laag budget hebt...
dat ligt eraan.
als jij een karton haalt van Spanish-C, zijn ze spotgoedkoop per pakje
Kleine bump maar ik heb een vraagje.
Ik heb ze dit jaar voor het eerst, maar horen ze zo snel te knallen?
Ik stak er laatst een af en dat was 1 seconde en BAM!
Ok, bedankt.Een rotje breken (niet compleet in 2en scheuren, gewoon even open knakken),op de grond leggen en vervolgens het lontje van de knaller (in dit geval je Spanisch Cracker-C) in de opening tussen de 2 helften leggen. Het rotje zal niet knallen maar een vlammetje produceren waardoor je knaller aangaat zonder dat jij er bij in de buurt staat. Zo kun je net die paar extra seconden (3-4 oid) creeeren die je bij jou vlinders dus nodig hebt. Ik heb zelf nog nooit deze 'klacht' van iemand gehoord die deze vlinders ook had.
EDIT: hé? Er stond net nog een post van you make me sick boven mij....naja dit bericht voegt dan ook niets meer toe
Ontopic maar weer!
Ik heb er nu nog 3, 1 had ik afgestoken en 1 aan een vriend gegeven.Normaal horen ze niet zo snel te gaan in china kunnen ze ook een fout maken.
Heb daar ook nooit klachten over gehoord maar mocht je er nog 1 willen doen dan zou ik hetgene doen wat hierboven is aangegeven.