• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

* [Original Fireworks] Spanish Cracker C

Status
Niet open voor verdere reacties.
In een Spanish Cracker -C zit volgens de verpakking ook 1,5 gram. Maar ga er vanuit dat in elke SC-C niet precies 1,5 gram zit. In de ene net 0,9 gram, en de andere bijvoorbeeld 2,5 gram ofzo..

2.5 gram zou ik erg blij me zijn hoor ja je hebt gelijk over het niet altijd precies bevatten van 1,5 gram SAS/PTS maarja ik snap je punt

een zeer goede knaller van choeêt
om deze reddenen:
-felle harde dreun
-prachtig afgewerkt
-fantastische prijs
gewoon meenemen

wachten...... wachten...... wachten.... het duurt zolang

Ben ik toch wel benieuwd wat jij zo fantastisch aan die prijs vindt...

Ben ik toch wel benieuwd wat jij zo fantastisch aan die prijs vindt...

nou KVF tegen woordig kost deze nog maar 6e per doosje en dat is redenlijk.

maar in de winkels heb je vaak leuke acties als je b,v 5 tot 10 doosjes koopt..
tja en dan is de prijs fantastiesch:wink:

nou KVF tegen woordig kost deze nog maar 6e per doosje en dat is redenlijk.

maar in de winkels heb je vaak leuke acties als je b,v 5 tot 10 doosjes koopt..
tja en dan is de prijs fantastiesch:wink:

In geval van zo'n actie zijn ze idd leuk :p
Wist trouwens niet dat ze nu 6e per doosje waren, k dacht 6.50/7e ofzo.
Maar als je dan kijkt dat 20 vlindertjes 13euro kosten, dan vind ik dat toch redelijk duur.
Vind bijna alle vlinders duur eerlijk gezegd maar ja we moeten er mee leven :D

Spanish Cracker-C vind ik zelf.

Dit zijn erg goede knallers, na de prijsverlaging (al een hele tijd terug) zijn ze nog beter te doen! :)

Lekkere knallers, je kan nu wel hardere vlinders in België halen, maar deze zijn het geld zeker waard!

Big spanish cracker 808 blijkt toch net wat doffer en harder te zjin. Maar voor het geld zou ik ook voor spanish cracker-c gaan! Weet niet precies hoe duur ze zijn, maar weet wel dat het goedkoper is.

Big spanish cracker 808 blijkt toch net wat doffer en harder te zjin. Maar voor het geld zou ik ook voor spanish cracker-c gaan! Weet niet precies hoe duur ze zijn, maar weet wel dat het goedkoper is.

Scheelt 5euro per 50 vlinders dus dat is niet zo héél groot verschil.

€0,50 cent meer uitgeven en je hebt in plaats van een pakje Spanish Cracker-C een pakje Toffee's die een veel betere knal hebben :wink:

Maarja voor een laag budget is dit een goede vlinder voor de prijs. Knal is gewoon goed. Maar scheelt niet heel veel met de chooet banger, die ik dus eigenlijk meer aanraad.

Deze knallers zijn al een paar jaartjes oud, maar ze vervelen gewoon nooit!
Nu dat er steeds meer nieuwere producten op de Belgische markt komen, begint deze knaller te verouderen.
Maar één ding is zeker.
De Spanish Cracker-C doet zeker niet onder de knallers van nu.
De afwerking van deze knaller is prima te noemen en de knal is ook zeker in orde!

Kortom: Zeker je geld waard!

Voor een 'niet-spaanse' knaller is de kwaliteit zeker goed. Maar zoals ik al zei kan je beter de chooet banger halen, want het verschil daarmee is heel klein. Terwijl het in prijs wel veel verschilt.

mooie knallers

hebben een lekkere doffe BAMMMMmmm...
en als ze per ongeluk in de sloot landen
heb je meteen een vivsangst van hier tot tokio
kom je langs china en kan je meteen wat goedkope rollen meenemen:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan