• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Mini Toffee

Ruben

VWC lid
Artikelnaam: Mini Toffee
Artikelnummer: L03
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 20 stuks
Kartoninhoud: 50/20
Effectomschrijving: Knal
Kruitinhoud:0,5 gram
Prijs: 7,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi ding Lekkere knal.
En je verwacht echt niet dat er van zon ding zon knal komt.
Vond hem iets zachter en doffer dan de TT.
Mvg

echt een topper heerlijke knal en als je ze 's avonds afsteekt heb je ook nog een mooi flits, doen inderdaad niet veel onder voor een TT

ik vind de tt erg slecht houd dat in dat deze ook slecht is?
ben erg beniewd na de knal!
iemand een filmpje of iets?

ja op het acountje van shockwaver vwb staat ook een vergenlijkings filmpje met de
toffee en de mamoth!
ja de mini toffe scheelt niet heel veel met de gewone toffee!
als ik op filmpje moet oordelen dan is dit best een aanrader!

zo daar komt hij goed over 1990
denk dat ik voor dit jaar dit wel een geschikt product vind voor aan een mascleta

Heb ze zelf gratis,1 getest,wat een lekkere knal komt er vanaf!
Ik heb er ook een foto van maar kan ik niet plaatsen hier

Afgelopen O&N aardig wat verbaasde gezichten gezien van mensen die zich niet konden voorstellen dat zo'n klein ding zo hard kan knallen.

Ik had dezelfde vraag ook al gesteld op het Baby vlinder topic maar nog geen antwoord gekregen , dus vraag ik het hier ook maar even. Is de mini toffee te vergelijken met de Baby vlinder van chooet(l502)

Kas

Las ik er zo over nadenk is deze knaller niet zo heel voordelig voor 3euro,s meer heb je een pakjes ch banger(20)St Of voor 50 minder een pakje babyvlinders van chooet voor de liefhebber leuk om een doosje voormee te nemen voor het uiterlijk enzo.

Back
Bovenaan