[Original Fireworks] Hindoe 3000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze rol deze jaarwisseling 2x gezien. 2 verschillende versies en snelheden.
2hindoe3000.jpg

De rechterversie is de oude en lekt volop kruit en had in het filmpje een bizar tempo.
Ook ontplofte een deel van de eindbom tegen mijn buik. (op 17 sec. zie je iets naar me toe vliegen en even later het rookwolkje.) Maargoed dan had ik meer afstand moeten nemen.

De linkerversie is de nieuwe en lekt bijna geen kruit, had in het filmpje naar mijn idee een prachtig tempo en de eindbom volgde 1 seconde na de rol waardoor deze goed opviel. Zie onderstaand filmpje:

De hindoerol moet ik zeker weer hebben dit jaar, ik hou van een rustig en wat velen een sloom tempo noemen. Zo geniet je tenminste ervan. Een mandarin 2000 die in 8 seconden weg is , daar heb ik weer een hekel aan !

Als je nou een slome en een snelle mat combineerd, krijg je dan niet een mooie mat met een heerlijke tempoversnelling erin? Zou dat het 'probleem' niet oplossen?

Als je nou een slome en een snelle mat combineerd, krijg je dan niet een mooie mat met een heerlijke tempoversnelling erin? Zou dat het 'probleem' niet oplossen?

Ja heb ik ook gedaan , ik kreeg 7 black salutes voor een leuke prijs mee toen ik in de baarle was. En had nog 5 thousand farts. Nou dan weet je het wel. Dat is echt perfect.
En dan nog met djf thunders of golden dragon crackers een leuke eindbom maken. Dat maakt dan een hele leuke mat voor weinig geld.
Pruttelmatjes met of zonder flash doen gewoon iets bij mij, ik geniet er meer van dan een 100k.

Deze rol deed het dit jaar goed in de straat. Tipt natuurlijk niet aan de 100.000 rollen, maar als je niks anders hebt dan is dit echt dikke prima!

Is dit label al langer in omloop? Ik heb hem begin januari mee gekregen.

IMG_0617.jpg
Hopelijk is dit de 'goede' snelle versie!

Edit:
Ik heb er drie en ze hebben dit label:
IMG_0616.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan