[Original Fireworks] Hindoe 3000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prima mat met lekkere eindbom. Bij het uitrollen brak de mat helaas wel in 2 stukken. De stukken over elkaar heen gelegd toen lekker knallen!

De knal was fel en vergelijkbaar met andere hindoerollen.

Prima rolletje, heb de 3000xxl gehad en was tevreden over het geweld en de tijdsduur, het enige wat beter kan is de eindbom, die was matig.

Hier een video van mijn kant. Vond deze mat een erg traag tempo hebben. Helaas heb ik de eindbom niet gefilmd, omdat het ontzettend lang duurde voordat hij afging, maar hij stelde toch weinig voor:D
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

k vind het tempo zo slecht nog niet, denk dat deze best lekker is voorafgaand aan de 2x 100k om 10 uur

Mijn hindoe 3000 was echt bagger! Super slecht.
Afgelopen jaar met die korting gekocht, 20 euro.
Uitrollen ging opzich redelijk, vielen veel rotjes vanaf. Toen aan de ladder gehangen. Wat een tempo! Echt super super langzaam. Buren stonden erbij te lachen. Voor mij niet meer, wat een domper!
(filmpje volgt)

Mijn hindoe 3000 was echt bagger! Super slecht.
Afgelopen jaar met die korting gekocht, 20 euro.
Uitrollen ging opzich redelijk, vielen veel rotjes vanaf. Toen aan de ladder gehangen. Wat een tempo! Echt super super langzaam. Buren stonden erbij te lachen. Voor mij niet meer, wat een domper!
(filmpje volgt)

Dat gezever was er eerst ook met de rollen van Bonbridge. Ene jaar mooi tempo, felle knallen. Andere jaar niets meer van over.

Zou vocht er dan toch mee te maken kunnen hebben dat dit de kern aantast, met als gevolg dat de rol minder snel en fel gaat?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat gezever was er eerst ook met de rollen van Bonbridge. Ene jaar mooi tempo, felle knallen. Andere jaar niets meer van over.

Zou vocht er dan toch mee te maken kunnen hebben dat dit de kern aantast, met als gevolg dat de rol minder snel en fel gaat?

Weet niet waarom het zo was, maar ik koop dan liever andere matten die ik wel vertrouw/ken dat ik zeker weet dat ik wat moois ervoor krijg. Niet om Zena af te kraken want al hun spul was top! Alleen erg jammer dat hij zo langzaam was.

Vond het ook goede matten, had er 4. Viel mij wel op dat de 1000farts even hard of misschien wel harder was. Dit was dus ook de laatste keer dat ik deze matten heb gehaald.

Ik had er dit jaar 2. Ook bij mij gingen ze langzamer dan ik gewend was en vielen er best wat rotjes af. Maar op zich vond ik het zelf niet te langzaam, had de Hindoe 3000 namelijk al als eerste in het rijtje van zacht naar hard naar extreem harde matten, zodat er een mooie opbouw in mijn matten zat. :P Dus het was een mooie, rustige aanloop naar de harde finale.

Tegenvaller vond ik het. Super sloom en was ook niet hard. Enige plus was de eindknal. De versnelling die je ziet komt door een thunderbomb 400 matje.

Hier ook een voorbeeld van en tergend langzame hindoe 3000, de volgende hindoe 3000 hebben we dus mooi dubbel gelegd.

1 ding is zeker: op dat filmpje word geen hindoe 3000 aangestoken, het lijkt meer op een 1000farts

Dit zou zeker wel de hindoe 3000 kunnen zijn, er zit ook nog een leuk eindbommetje aan, die de 1000 farts niet heeft, het tempo van de 3000 was gewoon erg wisselmatig dit seizoen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan