[Original Fireworks] Hindoe 3000

Status
Niet open voor verdere reacties.
De hindoe4000 bleek vorig jaar tegen te vallen, en de Hindoe3000 juist niet. Ik heb de 3000 gehad, en hij duurt langer en gaat hard! Kijk maar bij me filmpjes, daar staat hij binnenkort.

Zal je verbazen! had gewoon een piep in mijn oren na de mat:p Het leuke aan deze mat is datie maar door en door blijft gaan. De wat snellere matten zijn echt een stuk geweld in een paar sec. , maar dit is geweld verdeeld over een langere tijd.

Aanrader!

Erg goed is deze hindoerol van Original. Hij is ''maar'' enkelgelaagd maar pfoe, wat een geluid produceert deze rol. De felle knallen volgen elkaar in een behoorlijk snel tempo op en als je te dicht op deze mat staat kan ik je verzekeren dat het pijn doet aan je oren:) Ook is de hindoe 3000 niet te snel voorbij wat ook wel een goed iets is!

Die van Sisser is gruwelijk, zo horen rollen en ritsen te gaan, geen haperingen maar doorraggen, heerlijk!

Dit is kwa prijs/kwaliteit de beste rol die je kan krijgen bij zena ( vind ik ). Echt harde, felle knallen die maar door gaan en door gaan!:) Het fijne eraan is dat hij ook erg lang is, met een ( niet zo goede ) eindbom.

Eerst was de Hindoe 3000 van Horsebrand, toen Orgininal Fireworks en nu Hong den Long. De Hong den Long is dubbel gelaagd? en de andere twee waren dat niet?

Ik ben het even een beetje kwijt allemaal. Maar Sisser jou filmpje is de Hong den Long versie?

Eerst was de Hindoe 3000 van Horsebrand, toen Orgininal Fireworks en nu Hong den Long. De Hong den Long is dubbel gelaagd? en de andere twee waren dat niet?

Ik ben het even een beetje kwijt allemaal. Maar Sisser jou filmpje is de Hong den Long versie?

De hong den long is niet dubbel gelaagd, tenminste die van mij niet volgens mij...
Morge middag maak ik wel een filmpje als ik hem afsteek:wink:
Snippert deze mat eigenlijk een beetje lekker?

De hong den long is niet dubbel gelaagd, tenminste die van mij niet volgens mij...
Morge middag maak ik wel een filmpje als ik hem afsteek:wink:
Snippert deze mat eigenlijk een beetje lekker?

Ik zie net staan dat de Hong den Long wel dubbel gelaagd is en dat is de gene die momenteel ook word verkocht. Had er overheen gekeken.

Dan is waarschijnlijk heel de mat aangepast als ie dubbel laags is? Snap het niet, want de hindoe4000 is dubbel laags en dat maakt het juist uniek tegenover de hindoe3000.

Dan is waarschijnlijk heel de mat aangepast als ie dubbel laags is? Snap het niet, want de hindoe4000 is dubbel laags en dat maakt het juist uniek tegenover de hindoe3000.

Mm snap het ook niet helemaal ik had hem paar weken terug gehaald, en is volgens mij toch echt enkel gelaagd? Ik ga morge ochend nog wel even kijken:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan