• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Chooêt B512CH - Nuke Bang

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh 10 pakjes voor 25,- dan haal ik ook wel even 10 pakjes. Al is het maar voor de look:p ziet er altijd leuk uit van die grotere nitraten.
:D

Ja, maar ookal is hij niet van spaanse procedure.
Ik had het pakje nog voor 5euro mag ik wel verwachten dat:
Hij harder knal als een chooet banger .
De Lont niet elke keer uit valt of blind gaat.
Ltr

ik ga binnenkort ook naar belgie om vuurwerk te kopen maar weet iemand toevallig welke nitraten het hardst gaan:
thumping thunder
coloured tunder
choeet nitraat
thumping tunder siver
flashing cobra
of nuke bang

want al deze nitraten zijn rond de 10 euro per 20 maar welke zijn het hardst?

de chooet banger denk ik althans de oude vertrouwde vind ik.

Nuke bang is niet 10 euro voor 20 stuks tenzij je ze bij knalgoed haalt idd.

Maar als je voor nuke bang gaat zijn dat wel de hardste van jou opgenoemde lijstje.

Geen goede knaller, je verwacht er veel van en er komt weinig uit naar mijn mening.
Je kunt beter choeet bangers nemen, goedkoper plus een iets zachtere knal maar bijna niet hoorbaar dus ja beslis zelf maar.

Als dit nu al voor het 2e jaar zo'n teleurstellende knaller is, snap ik niet dat ze hem niet aanpassen. Maak er dé 2 grammer van wat in het begin gezegt werd. Dan kan het nog wel eens een topper worden.

ik vindt deze knaller toch nog best aardig knallen hoor!

een vriend van mij heeft ze voor 2,50 per 5 gekocht en dat vindt ik toch best goedkoop!! zeker als je ziet dat ze dan 5,- per 10 kosten!
ik weet niet wat nu de vaste prijs is, maar 2,50 vindt ik wel een leuk prijsje voor deze dingen!

Ik had hier 10 pakjes van, en ik vond ze duidelijk harder gaan dan de chooet bangers. Ik vind ze echt aanraaders! Hardste nitraat tot nu toe die ik heb gehoord.
En ik heb bijna al het belgishe knal spul sinds 2008 gehoord.

Ik heb ze vorig jaar heel goedkoop kunnen krijgen. Het waren niet de hardste Belgische knallers die ik had, maar ze knallend zeker lekker. Ze zijn perfect afgewerkt en ze voelen goed aan. Gewoon een pakje meenemen als je ze kan krijgen, zijn echt goede dingen.

hoeveel kosten deze nu dan?

5,- per vijf
of 2,50 per vijf???

voor 2,50 vindt ik ze goede knallers maar 5,- per vijf vindt ik toch te veel zeker als je ze vergelijkt met supero's die harder knallen en DAN goedkoper zijn

Flut spul, Supero is goedkoper (niet veel maar toch 1 euro) en knalt duidelijk harder.

waarom is het flut spul als ik vragen mag?
oké de supero knalt harder en is goedkoper, maar ik vind dit absoluut geen flut spul, het is gewoon een goede kwaliteits knaller waar ik er zelf nog geen van heb gekocht, maar veel vrienden van mij kopen er veel doosjes van en ze hebben nog nooit weigeraars gehad, dus ik ben benieuwd waarom jij dit flut spel vind:wink:

precies ik vond dit vorig oud en nieuw gewoon goede knallers. oke ze zijn een beetje prijzig en de supero gaat ook veel harder maar dit is zeker geen slecht spul. vond het gewoon een goeie klap die er af kwam.

Laatst één getest nadat ik ze een paar jaar terug tegen vond vallen en er is niets veranderd, ze leggen het duidelijk af tegen de andere moderne 2 grammers.. Jammer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan