• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Chooêt B512CH - Nuke Bang

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geeft een lekkere doffe knal en ziet er bruut uit van wege zijn formaat, maar ik vind de mammoeth harder knallen. De Mammoeth vind ik ook beter afgewerk. In de nuke zit veel gips wat loslaat al je overheen wrijft.

Ik vond hem zwaar tegenvallen, de huls is keihard, 2 gram Flash, dan verwacht je op zijn minst een hardere knal dan een Chooet Banger. Nou, even hard :sad:

Ik vond hem zwaar tegenvallen, de huls is keihard, 2 gram Flash, dan verwacht je op zijn minst een hardere knal dan een Chooet Banger. Nou, even hard :sad:

Ja inderdaad. Voor die prijs verwacht je toch wel dat ze een wat betere kwaliteit flash gebruiken. Dit is gewoon een hele dure dikke chooêt banger met 0,5 gram meer kruit van dezelfde kwaliteit.

Ik denk dat zena en original wel weten dat ze wat minder zijn dan verwacht. Voor zover ze al vaker gedaan hebben zullen ze daar echt wel iets aan doen.

Ik snap het ook wel dat zoiets mis kan gaan in china. Ze houden je daar een dikke vis voor, en thuis is hij toch niet zo dik als je daar hebt gezien.
Maarjah ze kunnen moeilijk alle dozen opentrekken om te kijken of het wel goed is.

ik vind ze een echt heel mooi uiterlijk hebben maar je kan beter chooet spanish cracker c kopen maar de knal is wel goed maar het kan beter

nou das mooi nu neem ik ze wel mee altijd al benieuwd naar geweest hoe ze knallen.
3 euro en wat zijn de normale nitraten dan van chooêt dij zijn 3.50???
klein beetje verwarring:donk:

Dat weet ik eigenlijk niet ik denk dat het een vaste prijs is maar dit weet ik niet zeker.

@Marizon de chooêt banger 20 stuks zijn 10 euro (zonder crepe).
Die van 5 stuks met crepe zijn al een tijdje 3 euro.

Dat weet ik eigenlijk niet ik denk dat het een vaste prijs is maar dit weet ik niet zeker.

@Marizon de chooêt banger 20 stuks zijn 10 euro (zonder crepe).
Die van 5 stuks met crepe zijn al een tijdje 3 euro.

klopt dat begrijp ik wel maar hoe kan het dan dat de nuke bangers ook gewoon 3 euro zijn:bonk:

De Nukebanger is heel iets anders dan een Mammoth, Toffee, supero of bombero, Deze laatstgenoemde zijn op Spaanse wijze gemaakt.
De Nukebanger is een extra dikke nitraat en hij gaat ook harder dan een TTtje of Chooètbanger.

De Nukebanger is in Baarle voortaan in de aanbieding, 3pakjes (oftewel 15 stuks) voor een 10tje, en 10pakjes (oftewel 50 stuks) voor 25euro.

Grtz Toon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan