• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Chooêt B512CH - Nuke Bang

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben

VWC lid
[Original Fireworks] Chooêt B512CH - Nuke Bang

Artikelnaam: Nuke Bang
Artikelnummer: B521
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 5 stuks
Kartoninhoud Onbekend
Aantal grammen: 2 gram
Effectomschrijving: Knal
Prijs: €.4,00
O.a. te koop bij: www.vuurwerkbelgie.com

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

s_B512.png

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
De knaller is super mooi afgewerkt. Ze zijn wel redelijk duur maar toch de moeite waard om te nemen. Het is de hardste knaller die ik tot nu toe heb gehoord. (van de legale knallers van België dan)

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze heb ik 1 doosje meegenomen om te testen. Ik kan alleen maar zeggen dat ze enorm goed knallen.... Dit jaar verder nog geen knalspul afgestoken dus ik heb geen vergelijk gehad, maar ze deden iig zeker voor niks uit Belgie onder.

Wel heb ik ze eerst goed gedroogd omdat ik overal gelezen heb er dat veel mensen zijn die deze tegen vonden vallen en dat ze volgens OF wel eens vochtig konden zijn.

ik vind deze knaller naar mijn mening. heel slecht ze kosten 1 euro per stuk. en ze knallen een stuk zachter dan de python, supero, mamoth

Gaan ze harder dan de supero? Zit te twijfelen voor volgend jaar welke nou beter is om te halen ( kijk naar de prijs en de hardheid).

Ik vind dit wel een goede knaller. Ik zou hem eerst zelf testen, want een knal ervaart iedereen anders. :wink:

duidelijk de mindere in het rijtje toffee, mammoth en supero.
komen volgend jaar niet meer terug bij mij

Nu ik er meerdere heb afgestoken vind ik dit wel een redelijke knaller. Maar als je het met de prijs gaat vergelijken vind ik dit een hele slechte knaller. Nee een euro per stuk heb ik er niet voor over. :wink:

dit jaar de 3 nieuwe knallers van zena gehad the mammoth ugly joe en de nuke banger deze laatste in mij mening het slechtste.

Ik had hem samen met the mammoth, chooet banger, chooet cracker en spanish cracker 408. Vond hem harder dan de 408 maar zachter dan Mammoth. chooet twijfel ik mee.

Ik vond dit geen goede knaller.
Ik had 2 doosjes 5 stuks Coeet bang en die knalden harder dan de Nuke bang.
Ik vind de Toffe, de Mamooth en de Supero's vele malen leuker knallen.

Beetje een anticlimax knaller.
Hij ziet er heel dik en groot uit, maar als je hem dan hoort knallen en de kleine uitziende Toffee's knallen harder.:cry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan