Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat doe ik niet.
Dan gaan ze tegen hun eigen kleine lettertjes in,daar in Olen,maarjah,tis ahum de grote baas daar he.
De kleine lettertjes: niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties, zolang de voorraad strekt.
Hoezo gaat men hierdoor tegen de kleine lettertjes in als ik een 'baard' op de standaard verkoopprijs plak?
Wat is er moeilijk aan...
Mascleta is 170 euro. Normaliter plak je er snor op wordt hij 85.
Nu is hij in de aanbieding, voor iedereen, ongeacht de snor, voor 90 euro.
Ofwel, hij IS al in de AANBIEDING ofwel je kan niet NOG MEER korting krijgen op iets wat al in de AANBIEDING is.
Het is een aanbieding (ofwel korting) dat betekent dat je dit niet kunt combineren met een extra korting.
Einde discussie
Hehe,eindelijk iemand met gezond verstand.
De eerste keer dat ik deze mat in mijn bezit had en tevens de laatste keer.
Had er meer van verwacht qua hardheid. Viel erg tegen. Daarbij komend het uitpakken van de mascleta verliep dramatisch. Ging in de knoop waardoor uiteindelijk de mascleta afgelopen was binnen 20 seconden.
Gelukkig had ik deze met de movember actie aangeschaft wat mijn teleurstelling enigszins wegneemt. Zal er niet aan moeten denken om hiervoor 169€ te moeten betalen.
hmm, had je toevallig ook last van dat er tijdens het uitpakken dat er opvallend veel kruit uit viel?
Ja was hier ook aanwezig! Alsof ze de mascleta erin haden gesmeten kreeg ik het idee van.
Wat een geweld geeft dit ding! Helaas op mijn filmpje niet al te goed te horen.
Komt er volgend jaar zeker weer!
En wat een heerlijke vuurzee blijft erover als die klaar is:
![]()