[Original Fireworks] B509 Mascleta (120 meter)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanaf vandaag voor nederlanders GRATIS met gebruik van snor baard 20 40 en 50tig sticker icm EEN STEL HELE STEVIGE ONREALISTISCHE DROMEN:frusty::rolleyes:kinderspeeltuin discussie het mot weer gratis.

Dat doe ik niet:).
Dan gaan ze tegen hun eigen kleine lettertjes in,daar in Olen,maarjah,tis ahum de grote baas daar he:devil:.

De kleine lettertjes: niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties, zolang de voorraad strekt.
Hoezo gaat men hierdoor tegen de kleine lettertjes in als ik een 'baard' op de standaard verkoopprijs plak?

De kleine lettertjes: niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties, zolang de voorraad strekt.
Hoezo gaat men hierdoor tegen de kleine lettertjes in als ik een 'baard' op de standaard verkoopprijs plak?

De mascleta is nu in de aanbieding,in mijn ogen is dat een actie voor 90 euro.
Als deze de normale prijs van 169euro heeft dan is de baard wel geldig.
hetzelfde geldt voor de zena event cakes,de baard is ook niet van toepassing op alle 4 de event cakes.

Wat is er moeilijk aan...

Mascleta is 170 euro. Normaliter plak je er snor op wordt hij 85.

Nu is hij in de aanbieding, voor iedereen, ongeacht de snor, voor 90 euro.

Ofwel, hij IS al in de AANBIEDING ofwel je kan niet NOG MEER korting krijgen op iets wat al in de AANBIEDING is.

Het is een aanbieding (ofwel korting) dat betekent dat je dit niet kunt combineren met een extra korting.

Einde discussie

Wat is er moeilijk aan...

Mascleta is 170 euro. Normaliter plak je er snor op wordt hij 85.

Nu is hij in de aanbieding, voor iedereen, ongeacht de snor, voor 90 euro.

Ofwel, hij IS al in de AANBIEDING ofwel je kan niet NOG MEER korting krijgen op iets wat al in de AANBIEDING is.

Het is een aanbieding (ofwel korting) dat betekent dat je dit niet kunt combineren met een extra korting.

Einde discussie

Hehe,eindelijk iemand met gezond verstand:cool:.

En het voordeel dat je nu hebt is dat je ,ongeacht hoeveel je haalt, steeds 90 euro betaalt in plaats van dat je maar op 1 mascleta korting hebt.

De eerste keer dat ik deze mat in mijn bezit had en tevens de laatste keer.
Had er meer van verwacht qua hardheid. Viel erg tegen. Daarbij komend het uitpakken van de mascleta verliep dramatisch. Ging in de knoop waardoor uiteindelijk de mascleta afgelopen was binnen 20 seconden.
Gelukkig had ik deze met de movember actie aangeschaft wat mijn teleurstelling enigszins wegneemt. Zal er niet aan moeten denken om hiervoor 169€ te moeten betalen.

De eerste keer dat ik deze mat in mijn bezit had en tevens de laatste keer.
Had er meer van verwacht qua hardheid. Viel erg tegen. Daarbij komend het uitpakken van de mascleta verliep dramatisch. Ging in de knoop waardoor uiteindelijk de mascleta afgelopen was binnen 20 seconden.
Gelukkig had ik deze met de movember actie aangeschaft wat mijn teleurstelling enigszins wegneemt. Zal er niet aan moeten denken om hiervoor 169€ te moeten betalen.

hmm, had je toevallig ook last van dat er tijdens het uitpakken dat er opvallend veel kruit uit viel?

Ja was hier ook aanwezig! Alsof ze de mascleta erin haden gesmeten kreeg ik het idee van.

ah, dat heb ik namelijk ook een keer gehad, en toen gingen de knallen een stuk minder hard dan toen er geen kruit uit viel!

wat ik de volgende keer ga doen is wanneer ik een mascleta koop, al direct in de winkel of auto kijken of er kruit uit valt, als dat het geval is ga ik er mee terug. :p

Wat een geweld geeft dit ding! Helaas op mijn filmpje niet al te goed te horen.
Komt er volgend jaar zeker weer!

En wat een heerlijke vuurzee blijft erover als die klaar is:

2dnypk.jpg

Deze om 12:00 uur in het daglicht dus afgestoken.
Wat een gaaf ding zeg!
Hij deed mij meer aan een batteria denken, dan aan een mascleta.
Maar gewoon gaaf om deze een keer meegemaakt te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan