Heb hem gezien (niet gehad), een vriend van me heeft er 2 gekocht en vorige week 1tje geprobeerd (helaas geen filmpje, heb geen videocamera en telefoon is erg slechte kwaliteit). Ik zal even mijn mening geven:
Ik vond het ten eerste erg indrukwekkend om de doos open te maken en een hele bult met vlinders en papier ertussen te zien. Toen we hem uit de doos haalden was hij heel stevig, niet dat je overdreven voorzichtig moest zijn omdat hij anders uit elkaar zou vallen ofzo. Toen we hem eenmaal uit hadden gelegd staken we hem aan. Dat vond ik echt een schitterend moment bij dit ding. Het is echt zo'n 5 seconden wachten na het aansteken en dan ineens begint het ding me toch een partij te knallen! Ik heb redelijk wat harde knallen gehoord in mijn leven, maar de knallen van deze vlinders zijn toch wel erg hard! Dan is het gewoon een kleine minuut lang keiharde oorlog met alleen maar harde knallen waarbij je elkaar niet eens meer kan verstaan en vervolgens is het voorbij.
+Punten:
De knallen zijn erg hard voor een mat
De mat duurt redelijk lang
Het is een degelijke mat
De vertraging voor de mat van het viso lont is erg goed en geeft een flink schrikeffect als de mat eenmaal begint.
-Punten
De mat is erg duur (de prijs valt op zich wel mee als je kijkt wat je krijgt, maar dan nog denk ik dat hij duur is)
De mat laat vrijwel geen snippers achter
Toen we de mat afstaken hebben we een keer of 3 gemerkt dat er vlinders wegschoten wat gevaarlijk zou kunnen zijn voor omstanders.
Dit was mijn beoordeling het kan zijn dat iemand anders de mat totaal anders ervaart, maar zo ervaar ik de mat.