[Original Fireworks] 100.000 Klapper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een reactie van Zena Vuurwerk op de vochtige niet goed afgaande 100k:

De 100.000 rol waarvan we ook tot op heden nog geen klachten over gehoord hebben. Bij de inspectie op Belgische bodem bleek dit net een product te zijn dat enorm goed was afgewerkt. Nu kan het zo zijn, omdat het een vrij ‘verse’lading is (slechts enkele maanden binnen), dat het vuurwerk nog vochtig is.

Laatst bewerkt:
De 2 stuks die ik voorbij heb zijn knallen, waren echt goed hard. De eindbom was dan wel even een minpuntje zoals velen boven mij ook al zeggen: Hierbij nog een filmpje, dit was naar mijn mening ook een goede opening van de dag, flink wat snippers!

Jammer dat er zoveel negatieve ervaringen zijn omtrent de Chooet 100.000 klapper! Hier deed ie het juist super goed. Het tempo lag erg hoog en de knallen waren echt goed hard. De eindbom was wel matig maar dat maakte mij verder niet veel uit aangezien de rol zelf erg goed presteerde. Deze rol doet me aan de nostalgische Horsebrand rollen denken! Enig minpunt was dat er extreem veel rotjes van de mat afvielen tijdens het uitrollen.. Zo veel heb ik nog nooit gezien. Ook zaten er veel weigeraars onder de rotjes.

We staken gelijk na deze 100.000 klapper een Mascleta af van Original Fireworks, alleen hadden we deze mat in 2 delen geknipt. Een deel van 40 meter met een Spain Cracker als eindbom en een deel van 60 meter met een Spain Cracker als eindbom. De 40 meter staken we dus gelijk af na deze 100.000 klapper en ook al zijn ze niet te vergelijken: Het wow effect en de klapperende oren kwamen toch echt meer van deze 100.000 klapper af. Iedereen zei het later ook tegen mij dat ze de 100.000 klapper indrukwekkender vonden.

Jammer dat er zoveel negatieve ervaringen zijn omtrent de Chooet 100.000 klapper! De eindbom was wel matig maar dat maakte mij verder niet veel uit aangezien de rol zelf erg goed presteerde. Enig minpunt was dat er extreem veel rotjes van de mat afvielen tijdens het uitrollen.. Zo veel heb ik nog nooit gezien. Ook zaten er veel weigeraars onder de rotjes.

Haha wat jij nu benoemd is voor de meeste een reden om negatief te oordelen over deze 100.000 klapper. Ben wel met je eens dat wat er gaf ging wel voor meer geweld verzorgden dan de 100.000 klapper van 2 jaar geleden.

Ondanks dat als je deze vergelijkt met de "vroegere" 100.000 rollen is deze gewoon veel minder.

De 100k is gewoon verkrijgbaar bij Zena.
Wat betreft de eindbom; hier hebben we enkele klachten over ontvangen. De fabriek heeft op zijn donder gekregen en bij de nieuwe rollen knalt ook de eindbom dus gewoon weer goed!

Hier twee foto's van de 2014 versie;
100k_2014_twee.jpg

100k_2014_een.jpg

Iemand ervaring met de 100.000 "horsebrand" systeem A van loots?
Twijfel tussen de Choeet en die van loots.

dit jaar knalde hij echt loeihard ! zoals een 100.000 klapper hoort te knallen :) , en de eindbom kwam dik boven het geknal uit.

een aanradertje :)

Buiten kwaliteiten etc om vind ik het toçh jammer dat het tegenwoordig allemaal koppel rollen zijn, er gaat toch niks boven het uitrollen van een echte rol.

Naast de koppelrollen worden de knallen ook steeds scheller en zachter.
Al is het tempo wel erg goed te noemen en als je geluk heb een goede eindbom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan