[Original Fireworks] 100.000 Klapper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, een 100k klapper die hebbe toch maar 5000 klappers ofso ea.

en die nederlandse faile zowiso.

die gaan veel te langsaam af.

Naja die 75 euro geef ik liever uit aan een paar goeie pote en pijle, en wat goeie kanon slage.

Gr. Maarten

Hallo, een 100k klapper die hebbe toch maar 5000 klappers ofso ea.

en die nederlandse faile zowiso.

die gaan veel te langsaam af.

Naja die 75 euro geef ik liever uit aan een paar goeie pote en pijle, en wat goeie kanon slage.

Gr. Maarten

Maarten, zou je alsjeblieft een klein beetje op je spelling e.d. willen letten?

Als je een post maakt krijg je in je scherm ook te zien welke woorden waarschijnlijk niet correct gespeld zijn. Er komt dan een rood kartel randje onder het woord dat de pc als foutief gespeld ziet. Wanneer je dan met de linkermuisknop op dat woord klikt krijg je suggesties te zien om het te verbeteren. Bij voorbaat dank!

BEDANKT VOOR DE AANDACHT EN TOT ZOVER DIT INTERMEZZO, VERDER ON-TOPIC MAAR WEER!

heb deze ook gehad, vond ze gewoon goed gaan, ja als ik terug denk aan de oude tijd maarja dat mag niet meer.
Vindt het volwaardige vervangers.

Ze waren weer toppie! Wie is het er mee eens dat deze dingen misschien wel even hard gaan als de oude Horsebrands? Komt een best kabaal af van deze dingen die je weer even in de oude tijden doen wanen :) Met een schaartje bij de hand ook erg makkelijk uitrollen. Gewoon de doos kapot maken, onderste stukje op straat laten liggen en de doos draaien terwijl de ander de mat verder trekt... Geen centje pijn :)

dit was idd een lekkere mat, hij duurde een stuk langer dan de horsebrand rol.
dit maakt hem toch ook wel weer leuk, want het tempo was verder prima.
heb er dit jaar 3 de lucht in zien gaan, waarvan 1 van mij zelf.
ook dit jaar zal er minimaal 1 bij komen in de collectie

grtz.

Bij mij verschilde het tempo tussen de twee matten wel trouwens. De eerste ging als een malle, de tweede was wat langzamer, en de eindbom knalde ook ik denk 1 volle seconde later dan toen de mat afgelopen was. Bij de eerste was dit direct. Verder wel genoten :D

Deze nu 2 jaar achter elkaar gehad, maar vind hem echt lekker knallen! Volgend jaar staat hij sowieso weer op mijn lijstje... Ik dacht overigens wel dat hij dit jaar sneller ging dan vorig jaar, maar kan het ook mis hebben! Filmpje volgt!

Goeie mat, harde knallen, felle flitsen, alleen iets te snel weg voor mijn smaak, mijne heeft het +/- 20 sec. gered.

Iemand enige ervaring met de 50/100k matten van pyrostar? Lees er wel goede dingen over..

Goeie mat, harde knallen, felle flitsen, alleen iets te snel weg voor mijn smaak, mijne heeft het +/- 20 sec. gered.

Iemand enige ervaring met de 50/100k matten van pyrostar? Lees er wel goede dingen over..

vind de pyrostar matten veel harde raggen dan die van zena. lekker agressief en dat missen de zena rollen een beetje vind ik

vind de pyrostar matten veel harde raggen dan die van zena. lekker agressief en dat missen de zena rollen een beetje vind ik

Hmm ja de video's die ik heb gezien spreken je niet tegen. Volgend jaar misschien een 100k'tje pyro proberen...:cool:

Ik heb vorig jaar en dit jaar de 100k gehad van Original, dit jaar ging hij toch sneller als vorig jaar, zou dit te maken hebben met de sneeuw van vorig jaar, dat die het vuurwerk vertraagd?

Wat was deze mat SLECHT.. Tempo was verschrikkelijk hoog, te hoog. Eindbom ging af maar was nog in normale staat....
Het gaat trouwens om de 2011 versie.

Enige reden waarom je deze mat zou kunnen kopen... snippers.

Echt een teleurstelling.

Oordeel zelf over deze foto! ( Eindboom gaf een grote rookpluim meer niet)

Huh wat is dat raar man! Dat heb ik nog nooit meegemaakt. In de ochtend hadden wij ook een 100.000 van Original Fireworks in de straat meegemeaakt, het tempo lag laag en de eindbom was ook zeer zwak. Had toch (na de mooie film) hoge verwachtingen bij deze mat.

Wat was deze mat SLECHT.. Tempo was verschrikkelijk hoog, te hoog. Eindbom ging af maar was nog in normale staat....
Het gaat trouwens om de 2011 versie.

Enige reden waarom je deze mat zou kunnen kopen... snippers.

Echt een teleurstelling.

Oordeel zelf over deze foto! ( Eindboom gaf een grote rookpluim meer niet)

Wij hadden dit jaar ook 2 van deze, en heb net de filmpjes bekeken. Bij ons flopte de eindbom meer uit elkaar. Ook wij hadden de eindbom zo terug gevonden helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan