[Original Fireworks] 10.000 Klapper

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: 10.000 Klapper
Artikelnummer: Z33
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: 10/1
Effectomschrijving: Chinese rol 10.000
Prijs: € 12,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom staat er in de startpost een foto van een 10K horsebrand, terwijl het topic over de versie van Original fireworks gaat?

Waarom staat er in de startpost een foto van een 10K horsebrand, terwijl het topic over de versie van Original fireworks gaat?

Daarvoor moet jij bij Original zelf zijn, hun vermelden deze foto bij het product op hun site(vuurwerkbelgie.com).
Ik weet niet of ze vroeger wel Horsebrand hebben verkocht en later hun eigen versie zijn gaan verkopen dat het gewoon een oude foto is.

Dat vraag ik me ook af, maar ik weet wel dat Original fireworks zelf ook deze afbeeldingen gebruikt.

Volgens mij verkochten ze vroeger inderdaad Horse brand ( kan ik me herrineren ).

Maarja dat is al jaren terug, dus kunnen we de foto aanpassen voor vergissingen? Als je een foto nodig hebt PM je me maar :)

Bij Alpeco en Edruco verkopen ze 2 van deze rollen voor 12,50 en dit is niet in de aanbieding.

2 Chinese rollen van 10000 shots in een doosje.

art. code: 1310

€12,50

<< terug naar overzicht

Dit is letterlijk van de site gekopieerd dus ik maak geen grapje ofzo.

Laatst bewerkt:
Neen. Original is een Belgische importeur. "Horse Brand" is een verzamelnaam voor producten (rollen) die een labeltje dragen met daarop de tekst Horse Brand. In theorie zou Original rollen kunnen verkopen met daarop het begrip "Horse Brand", maar er zijn heel veel Chinese fabrieken die dat begrip gebruiken. Dat begrip zegt dus niets over de kwaliteit.

Neen. Original is een Belgische importeur. "Horse Brand" is een verzamelnaam voor producten (rollen) die een labeltje dragen met daarop de tekst Horse Brand. In theorie zou Original rollen kunnen verkopen met daarop het begrip "Horse Brand", maar er zijn heel veel Chinese fabrieken die dat begrip gebruiken. Dat begrip zegt dus niets over de kwaliteit.

ok ingewikkeld allemaal uitgelegt. toch bedankt. dus het word alleen maar gezegd? weet jij of iemand anders toevallig ook wat over het kwaliteitsverschil van horse brand en orginal?

Heerlijke matten:

Foto voor
scaled.php

Foto na
scaled.php

Laatst bewerkt door een moderator:
Heerlijke mat maar aan die eindknal moet echt wat aangedaan worden.
kunnen ze beter 3 van die blauwe vlinders in doen die aan het eind van een mascleta worden gebruikt :p

Hoe gaan deze matjes dit jaar?

De kwaliteit is heel wisselend zie ik op filmpjes dus ben benieuwd naar een filmpje van een recente aankoop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan