Orca

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DC 210
Artikelnaam: Orca
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 405 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: In totaal 36 magnifieke schoten van smaragd rood & oceaan blauwe sterren in combinatie met witte glitter. Gouden brocade kometen met kleurrijke vallende bladeren en kardinaal paarse en oceaan blauwe sterren met groene glitter. Een opbouwende mix dus van stuk voor stuk fantastische combinaties.
Tijdsduur: 38 sec
Stijghoogte: 30-40 meter
Richtprijs: € 49,95

Onder andere te koop bij: www.vuurwerkbestelling.nl

Demo 2016:

Bijlagen

• prodDC210 Orca.png
    prodDC210 Orca.png
    237,4 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad een fijne bak.
Lekker afwisselend en een goed tempo.
Finale is mijn smaak wel net als de tails.
Mooi om in een showtje te verwerken.

En hij schoot zo te zien niet alles eruit, of hij ging veels te rap.
Volgens mij heeft hij alles eruit geschoten. Ik tel 6 rijen (van 6). Ze gaan alleen bijna gelijk en nogal snel. Ik kan me voorstellen dat dit voor de gemiddelde consument die geen idee heeft nogal een verrassing is.

Nope, te snel. Die gouden palmen die lekker lang blijven hangen worden compleet verpest door de volgende rij. Erg jammer, want het is een prachtbak zoals die te zien is op de "China" film.

Moet echt niet een gewoonte worden om cakes te maken die binnen 10 sec klaar zijn en waar je ook nog eens dik 50 piek voor moet betalen. :S

Hmzz... ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Qua effect-grootte en soorten effecten zeg ik absoluut ja tegen deze cake. Maar ik vind het in de lucht nogal rommelig ogen. De verschillende effecten zijn mooi en op zich goed gekozen, alleen ze volgen elkaar veel te kort na elkaar op waardoor het op mij overkomt als een overload een vuurwerk. Een zogezegd pleur alles maar bij elkaar showtje (excuses mod's voor m'n taalgebruik ;-) ).

Qua prijs... Voor het vuurwerk wat je krijgt is ie het wel waard denk ik, maar wederom komt die snelheid om de hoek zetten. Doordat het zo snel voorbij is lijkt het alsof je veel betaald voor weinig.

Back
Bovenaan