Opzienbarend nieuws in vuurwerkland

Volgens mij was dit ook een reactie van poziloc op het feit dat iemand zei dat er niet zoveel reclame gemaakt hoefde te worden. Dat moet dus wel.
En dus moet vanderNat wel degelijk rekening houden met een goede marketing strategie voor het "klootjesvolk".
greetzzz

Ik neem aan dat je weet dat het "klootjesvolk" verantwoordelijk is voor het grootste deel van de vuurwerk verkopen??
Ik denk dat Pozilac hiermee bedoeld dat van der Nat toch behoefte heeft aan publiciteit aangezien de importeur van der Nat alleen bekend is bij de Freaks en niet onder de gewone consumenten, ik zie dit als een reactie op de eerder geplaatste post van 3307 zie:
De naam alleen al verkoopt zichzelf, zonder dat er ook nog maar één product is geproduceerd. Al dat marketinggeneuzel hebben ze al niet meer nodig

En als er 1 is die weet hoe het eraan toegaat in de vuurwerkwereld dan is het pozilac wel.

Hoop dat het zo iets duidelijker overkomt om misverstanden te voorkomen.

Tevens hopen wij aan het eind van deze maand (onder voorbehoud) iets meer te vermelden van deze importeur.

Ik ben benieuwd Ylke.
Heel erg nieuwsgierig wat ze allemaal gaan brengen.
Ik wacht iig rustig verder af. Al het goede komt vanzelf.
greetzzz

Van der Nat is alleen bekend bij de kenners en niet bij het klootjesvolk, die zich de 31ste afvraagd: o we moeten nog even een pakketje scoren.

Zover ik weet, word er in Europa weinig tot niks meer gemaakt qua cakes.
Dit word hoofdzakelijk in China gemaakt.

Hmz... Je hebt gelijk. Ik benader het zoals gewoonlijk weer eens teveel vanuit mijn eigen vuurwerk bril. Komt vast door de blijdschap van dit heugelijk nieuws.

Jaaaa, de van Der Nat fonteinen :D :thumbsup: Ik ben benieuwt naar zo'n oude rot in het vak. hij heeft wel een naam en reputatie, dus ik ben benieuwt. :)

Back
Bovenaan