Opvallende dealers in Noord Nederland?

Noord-oost Nederland heeft een aantal aantrekkelijke winkels:

Kuiper-Koekange
Van der Veen
Poelman Klazienaveen
GoFour Stadskanaal

Heel noordelijk is het nou ook weer niet, maar ik denk dat ik deze wel tot noord Nederland mag rekenen.

Noord Holland heeft er eigenlijk ook niet zoveel die echt stunten.

Pronk Vuurwerk
Hollandivani (Zwarte Markt)
J. Niks Middenmeer

Noord-oost Nederland heeft een aantal aantrekkelijke winkels:

Kuiper-Koekange
Van der Veen
Poelman Klazienaveen
GoFour Stadskanaal

Heel noordelijk is het nou ook weer niet, maar ik denk dat ik deze wel tot noord Nederland mag rekenen.

Laatste 2 ken ik trouwens niet. Maar je zou toch rond de grote steden wat stunters verwachten? Leeuwarden heeft Mega-Vuurwerk die leuke dingen doet, maar Groningen en Assen? Eigenlijk is alleen De Weijs opvallend met 15% korting of 25% gratis vuurwerk naar keuze. Die 10% bij paar andere winkels vind ik eigenlijk niet meer dan normaal in de voorverkoop...

10% valt inderdaad niet echt onder opvallend. GoFour Stadskanaal is ook niet heel opvallend, maar toch wel kortingen van 20% tot ongeveer 40%. Het assortiment bestaat helaas alleen uit Broekhoff.

hoi,

Als je nieuwe cakes wil van Dynasty kun je ook kijken bij fixet winkels.
Ik zag in Noordhorn wel wat nieuwe cakes staan. Enige nadeel is dat je daar wel de volle prijzen betaalt. Maargoed, een eind reizen kost ook veel geld.
greetzzz

Kijk ook eens bij Rijwielzaak Hamstra in Hoogkerk. Die hebben dit jaar een groot assortiment met een hoop leuke aanbiedingen.

http://www.rijwielzaakhamstra.nl/vuurwerk

Onder andere Barely Legal boxen, Havanna assortimenten en andere Wolff produkten tegen mooie prijzen. Kun je daarna gelijk door naar Giezen voor je Bonfire. :D

Zeker nog nooit in Franeker geweest?
Hier verkopen ze bijna alle produkten van Wolff en Zena en nog een kleine collectie van Bonfire.

je hoeft ook niet in franeker tezijn voor wolff of bonfire!! dat heb je ook in noord holland kijk maar bij meliora in middenmeer daar hebben ze in het assortiement wolff,classic,fulloaded,dynasty,marijn,weco,pyro shopper,vdn-fireworks,ornamental,crown en bonfireworks natuurlijk!!:bye:

je hoeft ook niet in franeker tezijn voor wolff of bonfire!! dat heb je ook in noord holland kijk maar bij meliora in middenmeer daar hebben ze in het assortiement wolff,classic,fulloaded,dynasty,marijn,weco,pyro shopper,vdn-fireworks,ornamental,crown en bonfireworks natuurlijk!!:bye:

Als ik het over Wolff heb, bedoel ik het gehele assortiment: LIDU, STAR, Barely Legal, Black Label, Dynasty, MaXX-treme.
Onder Zena bedoel ik: Herlat, Thor, Original Fireworks en Chooët.

ik kan toch aardig aan men trekken komen in het noorden.

Woon tussen groningen en leeuwarden in, en zal dan ook men vuurwerk met de trein gaan halen. In men eigen dorp kan ik aan Schuurmans komen, 15 km verder op zit ook nog wel wat, sowieso een vuurwerk totaal. Weco zit er ook wel. En in de stad groningen is ook al aardig wat te vinden. Marijn(totaal gemak) Caferetta ( totaal gemak) Wolff( wildschut en Hamstra) Hardix( Vuurwerkgigant) Lesli( Onder andere welkoop, en dan nog drie winkels) en natuurlijk ook nog vuurwerktotaal in hoogkerk. Maar inderdaad de echte acties mis je wel in het hoge noorden

we hebben hier in emmen best nog wel veel soorten collecties maar er is maar een klein beetje van elke collectie te koop.. + dat ik ik marijn nog mis hiero

we hebben hier in emmen best nog wel veel soorten collecties maar er is maar een klein beetje van elke collectie te koop.. + dat ik ik marijn nog mis hiero

Mede-Emmenaar! :D
Ik vind juist dat wij hier in de omgeving er enorm op vooruit zijn gegaan de laatste paar jaar. Tot een tijdje terug verkocht iedere dealer hier alleen maar GBV & Schuurmans, maar nu hebben we een complete vuurwerktotaal dealer (www.zomersvuurwerk.nl) en Vuurwerkland Emmen (die tevens alles van Royal Fireworks verkoopt) erbij.

Net buiten de stadsgrenzen heb je van der Veen in Nieuw Weerdinge met GBV/Weco, VDN Fireworks & Bonfireworks. Rol een paar kilometer naar het oosten en daar vind je een complete Rubro dealer (www.devuurwerkbunker.nl) in Klazienaveen, die tevens een paar lijnen Lesli vuurwerk aanbiedt.

Nee, ik ben echt wel tevreden vergeleken met een paar jaartjes terug.
Maar het zou pas echt compleet zijn als we hier een Wolff dealer kregen en dan doel ik op de Dynasty collection. En zoals jij aangeeft mag Marijn er ook nog wel bij :D
In Emmer-compascuum zit trouwens een Fixet bouwmarkt die Wolff-Dynasty verkoopt, maar hun assortiment is helaas vrij karig. Die vind je hier www.fixetemmercompascuum.nl/vuurwerk

Nee, ik ben vrij happy hiero :)

Ook al zitten ze op of boven de adviesprijs, zonder kortingen of opvallende acties, West Vuurwerk is wel heel opvallend qua collecties: Jorge, Sky Fireworks en China Red (gedeelte, Shanghai Detonator helaas niet) maken samen een bijzonder assortiment!

Ook al zitten ze op of boven de adviesprijs, zonder kortingen of opvallende acties, West Vuurwerk is wel heel opvallend qua collecties: Jorge, Sky Fireworks en China Red (gedeelte, Shanghai Detonator helaas niet) maken samen een bijzonder assortiment!

vandaag is er een groupon actie van westvuurwerk, zelf ook al gekocht, deze korting kan je niet laten liggen:P

een wattes actie? heb je daar link van ofzo, of hoe werkt dat?

edit; laat maar, zag je andere topic erover al. Dank voor de tip.

Giga Dump vuurwerk in Beverwijk...? Die winkel kan ik niet vinden. Wat is de werkelijke naam van de winkel? Bedoel je niet gewoon Hollandivani?
Ik snap trouwens werkelijk niet waarom je je vraag in dit topic stelt. Het gaat hier over winkels in Noord Nederland...en ik vind Beverwijk alles behalve noordelijk!

Back
Bovenaan