Opruimen op nieuwjaarsdag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij ons gaat het vw ook in een stookton, op een gegeven moment zit ie te vol en kantel ik hem (deels) leeg, daarna fikt het weer als een malle. Op nieuwjaarsdag met de hark erdoorheen en alle niet oplosbare delen eruit zoals ijzerdraad. Deel gaat in de groenbak en het meeste over het gras verdeeld, paar dagen later vooral als het het geregend zie je er niks meer van, ook de kleiproppen worden 1 met de natuur. Lang verhaal kort: ik zal nooit betalen om de resten bij het gemeentewerf in te leveren.

Hier had vegen of wat dan ook weinig zin 1 januari door de bizar harde wind en regen. Meeste was sowieso al verbrand.

Dit jaar dus een een dagje later de bezem door de straat gehaald samen met m'n dochter. Vuurton werd week later pas door gemeente opgehaald.

In mijn gemeente kan je het altijd een week na oud en nieuw het wegbrengen naar verschillende locaties en krijg je per zak vuurwerk een waardebon voor de plaatselijke bakker! Dat zijn weer 10 saucijzenbroodjes 🤤

Maar echt wel top geregeld zo. Hele wijk is ook gewoon schoon, blijft amper wat liggen!
Nou, net de 'winst' opgehaald.

10 beenham broodjes en 11 saucijzenbroodjes 🤤 😍😂 (was het vorig jaar vergeten in te leveren en kon gewoon nog!)
1000048241.jpg
Nu is seizoen 24/25 echt voorbij en op naar 25/26!

Dit jaar na het shell debakel hier in de straat met enige pest in mn lijf de stoep hier schoongemaakt.
Ben je toch een beetje aan het balen want dan zie je die dozen staan en dan denk je van ' jammer, niet van genoten'.

Mn vrouw vond het sneu voor me dus we hebben samen alles op lopen ruimen en dat was ook voor het eerst haha.

Vind het wel relaxed dat ze me nu maar laat gaan met de hobby want ze weet toch dat ze niet gaat winnen in deze 😏

Ik weet wel dat ik dit jaar het folie vast van de cakes en compounds afhaal. Door de wind ligt het overal.

Onder het mom dat afval ook vaak als reden word gegeven door het linkse tegenpubliek en het sowieso netjes is dat je je afval opruimt, ruimen wij altijd alles keurig netjes op. Vaak ook een mooi vuurtje waarin we alle lege cakes en compounds gooien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan