Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Moet je wel in een gemeente wonen/stoken waar ze het komen ophalen.Wij hadden een helder moment rond 02.00 uur om alvast de straat ff aan te vegen en de cakes en compounds op te stapelen zodat de mensen vam de gemeentereiniging dit makkelijk mee konden nemen. Toen ik de 1e wakker werd heerlijk gevoel dat alles al opgeruimd was en dat ik me nog even om kon draaien. Voor herhaling vatbaar iig.
En zo is de cirkel weer rondNet eindelijk de vuurton weggehaald.
Ff alles gezeefd: brokken en kleiproppen eruit gehaald, pure as (kruiwagen vol) in de achtertuin verspreidt. Goed voor de planten
Yep. Maar die mazzel hebben we hier gelukkig. Betaal er genoeg voor hahaMoet je wel in een gemeente wonen/stoken waar ze het komen ophalen.
Nou, moest hier gewoon grof geld betalen voor de rotzooi. Belachelijk dat dat zo verschild per gemeente.
Ja, heb oudejaarsnacht veel weggestookt in een 200 litervat. Op een gegeven moment is deze vol en paste de rest er niet bij in. De rest 2 januari opgeruimd, had 1 januari geregend dus alles nat. Kon weer een dag gaan stoken maar er toen voor gekozen om alles in de container te drukken. Het is niet anders.Heb dat wegbrengen nooit gesnapt. Gewoon de fik erin, as bij de planten/gras en klaar
Ja, maar zit enorm veel restmateriaal tussen die as (vooral de kleiproppen). Had 3 vuilniszakken nadst het gezeefd was. Ik kwam zelfs 3 ijzeren flesjes met een smalle opening tegen. Er is alleen houtblokken en veel vuurwerkpotten verbrand, dus heb echt geen idee wat dat nu was en waar ze vandaan kwamenHeb dat wegbrengen nooit gesnapt. Gewoon de fik erin, as bij de planten/gras en klaar