OPROEP: Hulp gevraagd bij opbouwen en fakkelen "Schemershowtje"2026-2027 REGIO GRONAU-BAD BENTHEIM

Xcess

VWC lid
Gutenabend Pyrofreunde!!

Vorig jaar is een mooi project van me: een "Schemershowtje" in het water gevallen. Im ready for payback!
Ik vier dit jaar O&N in Duitsland, nieuw jaar nieuwe kansen! Bestellingen zijn rond en inmiddels zijn vervoer en verblijf ook geregeld.

Zou op de dag zelf tussen ongeveer 15.30-16.30 heel graag een paar extra handjes kunnen gebruiken bij het neerzetten, links en rechts lontjes aan brengen en fakkelen van mn schemershow. Wil zelf graag filmen om er achteraf van na te kunnen genieten.

Heb echt wat moois uitgedacht met grote blokken en cakes met effecten die mooi uitkomen als het nog niet volledig donker is!
Zou graag rond 16.15 of 16.30 uur ongeveer willen schieten als het echt goed begint te schemeren, beetje licht tot donkerblauwe lucht. Dus ruim voordat iedereen zijn 6 uur projecten of avondvuurwerk wil neerzetten/afsteken.

Ik zit zelf in Gronau in een appartement maar bad bentheim is ook prima te doen.
Ik kan dus gewoon ergens naar toe komen rijden en heb zelf in bad bentheim ook als een officiële stooklocatie in mn achterhoofd.

Zou graag eens met wat pyros in contact komen die me evt een half uurtje- uurtje willen helpen en daarna mee te kunnen genieten van een dikke show van ongeveer 2,5-3K Budget alleen A merken (Draco,Startrade,Riakeo,Funke,Argento)

Wil graag expliciet vermelden: IK VRAAG NIET OM EEN BIJDRAGE!! ik hoop puur een beetje hulp te kunnen vinden bij het neerzetten van de show, thats all!

Bij interesse stuur me even een berichtje, alvast bedankt!

Altijd leuk om zoiets te organiseren, daar zal vast wel animo voor zijn aangezien er genoeg Nederlanders naar de buren vluchten waar het allemaal nog niet zo bekrompen is als hier.

Altijd leuk om zoiets te organiseren, daar zal vast wel animo voor zijn aangezien er genoeg Nederlanders naar de buren vluchten waar het allemaal nog niet zo bekrompen is als hier.
5

Voor de voorbereiding en fakkelen heb ik 1 of 2 man nodig en hoop/denk dat dat wel goed gaat komen. Die mensen kunnen mooi meegenieten van de show, begin er ook echt zin in te krijgen!!

Bedankt voor jullie enthousiasme en reacties!
Even voor de duidelijkheid: ik ben niet van plan om er een openbare gelegenheid van te maken. Mss is deze enthousiaste hulpvraag overgekomen als een "open invite"

Ik heb voor nu wss al de hulp gevonden die ik zocht, mocht dit veranderen dan geef ik dat zsm weer aan!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan