Oproep aan alle leden van Vuurwerkcrew

Status
Niet open voor verdere reacties.

moontan

VWC lid
Beste leden.
Op 13 december 2008 vind de 2e editie van de Zena Trophy plaats.
Zoals bekend is de Zena Trophy een echte vuurwerkwedstrijd voor amateurs.
Het programma voor 13 december vindt je onderaan in dit dit topic.
Voor de Zena Trophy zijn ook teams uitgenodigd die vuurwerkwebsites vertegenwoordigen. AVP, FPM,VuurwerkBelgie, Vuurwerkmuseum,Pyromovies en Crazyfireworks.
En ook onze website, Vuurwerkcrew is uitgenodigd.
Wij gaan aan deze wedstrijd meedoen.
Daarom bieden wij onze leden de gelegenheid om mee te doen namens Vuurwerkcrew aan de Zena Trophy 2008.
Wie heeft er zin in om namens Vuurwerkcrew een mooie show te gaan schieten op 13 december a.s.
Heb je belangstelling? Stuur mij dan een PM.
Voor vragen kan je in dit topic terecht.
Je reactie moet uiterlijk vrijdag 21 november a.s. binnen zijn.
Groeten Fred namens de crew van Vuurwerkcrew.

LET OP: DEELNAME AAN DE WEDSTRIJD STAAT OPEN VOOR DEELNEMERS MET EEN MINIMUMLEEFTIJD VAN 16 JAAR.

Hier volgt het definitieve programma voor de Zena Trophy 2008.

PROGRAMMA Zena Vuurwerk Trophy 2008

Buitenpodia

16.15 u Wedstrijd Dosko Knapen – Gloria

17.20 u Wedstrijd Dosko Duiveltjes – Gloria

18.00 u Wedstrijd Dosko Reserve - Gloria

19.50 u Modelvliegtuigshow, gesimuleerd luchtgevecht met vuurwerk

20.05 u Modelvliegtuigen ontsteken vuurwerkmat van 0,5 km!

20.25 u 1e helft van de West European Consumer Firework Championship

21.40 u 2e helft van de West European Consumer Firework Championship

23.00 u Professionele vuurwerkshow met Spaanse finale van Original Fireworks

Tent podium

16.15 u DJ Roeney

19.15 u DE EEFJE WENTELTEEFJE ROADSHOW met FERRY van de ZAANDE

20.45u Optreden Walter Poes

21.10u Ren Je Rot Vuurwerkquiz

21.30 u Live muziek met Rich Danny and the Wealth

22.15 u Prijsuitreiking Zena Vuurwerk Trophy 2008

22.30 u Live muziek met Rich Danny and the Wealth

23.15 u Optreden van SAM GORIS van de PFAFF's

01.00 u SLUITING

Laatst bewerkt:
Potverdorie Fred, moet je nu mee komen. Heb me nu al laten strikken door de mannen van FPM. Zonder gekheid, maak er een leuk team van, met een mooi showtje. Je zal er zelf niet bijzijn, maar veel succes voor VWC.

Ik kan er zelf helaas niet bijzijn Rick.
Voor het bekendmaken van de datum van de Zena Trophy had ik al afgesproken om de jongens van MegaVuurwerk te helpen met de presentatie van hun demo in Leeuwarden de 13e.
Ik wens jou veel succes man.
Met jou als teamlid erbij wordt FPM een te vrezen tegenstander.

ik ben ook al ingedeeld dus kan ook niet deelnemen in het vwc team, vanwaar dat deze actie nu pas komt? kan er niemand van jullie kant uit komen?

Ik had een vraag. Moet je al enige ervaring hebben met shows opbouwen of dergelijke?

groetjes

Neen Fred, ervaring is niet nodig.
Er zijn maar twee eisen:
1. Je moet minimaal 16 jaar zijn
2. Je moet de juiste instelling hebben om er een leuke dag van te gaan maken.
Meedoen is belangrijker dan winnen, nietwaar?

Fred ik had graag mee gedaan met jullie, maar het is me te ver in die tijd van drukte. Ze moete het een keer een maandje 1 of 2 eerder doen?

Succes mannen daar straks en maak er een mooie avodn en een winnende show van.

Jammer dat ik nog geen 16 ben, ik ga kijken of ik in ieder geval bij de trophy kan zijn.
Even een vraag in de startpost staat dit: 23.00 u Professionele vuurwerkshow met Spaanse finale van Original Fireworks

Een tijd geleden werd er een topic aan gemaakt op het VWB(Vuurwerkbelgie) Forum over het ontsteken van 150.000 vlinders als ik het me goed kan herinneren. Heeft dit iets met de Spaanse finale te maken?

Bedankt.

Jammer dat ik nog geen 16 ben, ik ga kijken of ik in ieder geval bij de trophy kan zijn.
Even een vraag in de startpost staat dit: 23.00 u Professionele vuurwerkshow met Spaanse finale van Original Fireworks

Een tijd geleden werd er een topic aan gemaakt op het VWB(Vuurwerkbelgie) Forum over het ontsteken van 150.000 vlinders als ik het me goed kan herinneren. Heeft dit iets met de Spaanse finale te maken?

Bedankt.

nee dat met die vlinders gaat niet door, spaanse finale is flink het gas erop en dan een groot aantal salutes de lucht in.

Ik ben al ingedeeld in het team van Het Vuurwerkmuseum.
Wens VWC veel succes met het formeren van een team en we zien elkaar de 13e december.

Het gaat een supermooie dag en avond worden :D

Hmm grappig ik kreeg zelfs een pm van Fred.
Met daar in een verzoek wat ik niet kan wijgeren.

Laatst bewerkt:
ik ben ook al ingedeeld dus kan ook niet deelnemen in het vwc team, vanwaar dat deze actie nu pas komt? kan er niemand van jullie kant uit komen?

Wegens enorme drukte in het privé-leven (studies, werk, stages, gezin etc.) en de drukte die komt kijken bij de dingen omtrent VWC, is het ons niet gelukt om een team in te delen. Iedereen heeft interesse en zin om het te doen, maar kan het niet garanderen dat er tijd genoeg kan worden opgebracht voor zo'n show. En als je het doet, doe het dan goed zeggen we altijd, vandaar dat wij graag onze leden indelen, we zijn tenslotte met z'n allen 1 team. :wink:

Jeroen (Jeko) zal wel uitkomen voor ons, we zullen ook zeker aanwezig zijn die avond, maar helaas hebben wij de tijd er momenteel niet voor om het zelf te organiseren. :wink:

Ik hoorde dat er al een aantal aanmeldingen waren, top! Reageer snel, want het is snel vol hoor. :)

:bye:

Ik zou mij ook graag beschikbaar willen stellen voor het VWC Team.
Het lijkt me super om met zijn allen een super show neer te zetten en natuurlijk de Tophy mee naar huis te nemen!!:cool:

Rembo

Aan deze oproep hebben zich ondertussen voldoende leden gehoor gegeven door zich aan te melden.
Deze discussie wordt hierdoor bij deze gesloten.
Wij danken iedereen voor de getoonde belangstelling.
Binnen enkele dagen zullen we het team Vuurwerkcrew Zena Trophy aan jullie presenteren.
De deelnemers krijgen eerst nog afzonderlijk bericht
.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan