Oplichter met de naam van Zena

Adres Lammerdries
1234 Amsterdam
Nederland
Telefoon 0622656239
Contactpersoon Zena Vuurwerk
E-mail [email protected]

Wie belt hem ff! Volgens mij is alles fake... Zal me niks verbazen dat het weer dezelfde is als vorig jaar.

Even bij Zena melden, misbruik van hun naam.. :)

Misschien moet ik bestellen en ophalen, zo te zien is het in amsterdam :bonk:

jammer genoeg dat veel mensen toch nog in deze site trappen , staat geen kvk niks op de site

Wat een mooie prijzen heb meteen een bedtelling gedaan.
Kan het ook al tweede kerstdag ophalen bij hem, en krijg er voor het aankoopbedrag gratis
Vuurwerk bij.

je hebt altijd mensen die niet veder kijken, zoals er elke jaar mensen intrappen bij vele oplichters

Zelfs ik zou een beter website in 1 dag kunnen maken met bestaande adressen locaties contactpersonen.
En de beste lay out.
wat een sensatie die website, nog betaald voor het domein ook haha

Als het goed is, is er vanuit Vuurwerkcrew al contact opgenomen met Zena zelf, om dit te melden.

Beste Forumleden,

Via deze weg willen wij jullie melden dat deze site inderdaad niks met Zena te maken heeft!
De houder van de site is geen klant van ons en wij zullen hem dan ook niet leveren.

Wij hebben al de nodige stappen ondernomen waardoor de site nu uit de lucht is.

Bedankt voor de vele meldingen! Hierdoor hebben wij snel kunnen handelen.

Met vriendelijke groet,

Zena Vuurwerk

WIj

Beste Forumleden,

Via deze weg willen wij jullie melden dat deze site inderdaad niks met Zena te maken heeft!
De houder van de site is geen klant van ons en wij zullen hem dan ook niet leveren.

Wij hebben al de nodige stappen ondernomen waardoor de site nu uit de lucht is.

Bedankt voor de vele meldingen! Hierdoor hebben wij snel kunnen handelen.

Met vriendelijke groet,

Zena Vuurwerk

WIj

Dus ik kan fluiten naar mijn bestelling?:bye:

Als je het email adres van die vent in google stopt zie je dat het gewoon een illegaal vuurwerk handelaartje is... Site zal die dan wel gemaakt hebben in de hoop dat er ook mensen via die weg bij hem zouden bestellen:bonk:

Back
Bovenaan