Opinie: ‘Er moet geen cent compensatie naar de vuurwerkbranche.

Het is helaas wel zo dat links jarenlang heeft lopen doordrammen met als gevolg dat men vorig jaar juli besloten heeft om een verbod in te stellen. En we zijn er nog niet. Andere hobby's waaronder de hengelsport om maar wat te noemen, daar hebben ze het nu weer op gemunt. Noem het maar polariseren maar ik heb het helemaal gehad met alles wat links is.
Die linkse lieden zijn al 15 jaar bezig om met valse cijfers, beweringen en beloftes het consumentenvuurwerk de nek om te draaien. Ze blijven doorgaan met het slopen van alles, hebben ze het voor elkaar om het ene verboden te krijgen dan gaan ze daarna door met het volgende, ze gaan net zolang door totdat de ideale wereld in hun ogen bereikt is, dat laatste gaat in de praktijk echter nooit gebeuren.

Gemeente verkiezingen vind je niet belangrijk? Ook daar is t uitermate belangrijk te stemmen tegen de linkse gekte. Dus stem rechts!
Betrek het ff weer politiek links of rechts… Ik haat extremen of het nu links of rechts is maar hou dat alsjeblieft buiten een vuurwerkforum. Het zou mij compleet worst wezen welke vuurwerkliefhebber wat stemt. Laten we ons gezamenlijk richten op ons doel en niet vallen voor tweedeling. Ik beschouw mezelf gematigd links en verafschuw een vuurwerkverbod. In mijn vriendenkring gaat het van SP tot FvD, voor mij beiden uitersten maar ik vind het prima en we hebben al jarenlang een gezamenlijke leuke jaarwisseling.

Betrek het ff weer politiek links of rechts… Ik haat extremen of het nu links of rechts is maar hou dat alsjeblieft buiten een vuurwerkforum. Het zou mij compleet worst wezen welke vuurwerkliefhebber wat stemt. Laten we ons gezamenlijk richten op ons doel en niet vallen voor tweedeling. Ik beschouw mezelf gematigd links en verafschuw een vuurwerkverbod. In mijn vriendenkring gaat het van SP tot FvD, voor mij beiden uitersten maar ik vind het prima en we hebben al jarenlang een gezamenlijke leuke jaarwisseling.
Waarmee je diverse mensen alleen maar benadrukt in hun verhaal dat het probleem van gepland geweld tegen hulpverleners zich inderdaad niet onder de vuurwerkliefhebbers bevindt.

Hopelijk nog vele jaren op rij gewoon legaal in eigen straat voor eigen (dichte : ) voordeur :D

Was Mark Rutte onze premier nog maar. Dan had er nooit een verbod gekomen.

Rellen? Die kan ik mij niet herinneren dus niet zo moeilijk. Gun die vuurwerkliefhebbers hun lolletje!

Back
Bovenaan