Opgeven meeting @ Vuurwerk-Orthen

Shit helemaal vergeten om me hier op te geven..
Goed bij deze dan.

Ik ben ook aanwezig..

Tot morgen

-Roy-

de weersvoorspellingen zien er niet bepaald goed uit.

regen 90% (10mm) en een hoop wind, windkracht 4

Ik ben er in ieder geval niet bij. Ik vertrek morgen naar Italie :D

Gelukkig is dit een voorspelling die niet voor heel Nederland ellende hoeft te betekenen.
Zo kan het in Gelderland pijpenstelen regenen en in Noord-Brabant droog zijn.:p

jaja nu hopen dat het klopt thunderboy:D
ik heb er iig heeel veel zin in!
ojah mocht je me willen aan spreken mag dat altijd!
ben herkenbaar aan een zwart wit gestreepte muts:D whaha

Dit is gewoon een openbare demo, dus iedereen mag mee!

(Hoewel ik schoonmoeders persoonlijk thuis zou laten...)

Nog net op de valreep, maar bij deze geef ik mij ook op voor de meeting :)
Het lijkt mij leuk de personen achter de nicknamen te leren kennen en ik ben natuurlijk reuze benieuwd naar de producten van Royal Fireworks :thumbup:

Tot vanavond!

Nog net op de valreep, maar bij deze geef ik mij ook op voor de meeting :)
Het lijkt mij leuk de personen achter de nicknamen te leren kennen en ik ben natuurlijk reuze benieuwd naar de producten van Royal Fireworks :thumbup:

Tot vanavond!

Tot vanavond, en voor mij geldt dit ook, leuk om na al die jaren de leden in levende lijve te zien. Leuk
:bye:

Als het goed is had ik me al opgegeven:P maar was de weg kwijt met al die topics.. dus bij deze nog een keer:P .. want ik wil toch wel zeker zijn van deelname..ik wil ook op die foto:P

Ik kom samen met BrocadeCrown.

Tot vanavond heren!

Ennn! Het blijft zeer hoogst waarschijnlijk droog tijdens de demo!

Als het goed is had ik me al opgegeven:P maar was de weg kwijt met al die topics.. dus bij deze nog een keer:P .. want ik wil toch wel zeker zijn van deelname..ik wil ook op die foto:P

Ik kom samen met BrocadeCrown.

Tot vanavond heren!

mensen, ik heb vanavond onverwachts geen auto, dus ik kan er toch niet bij zijn.
dus veel plezier voor iedereen die er wel bij is, ik moet deze keer helaas overslaan :(

Veel plezier allemaal. Ik kan (en kon) helaas niet komen omdat de oudersvan mijn vriendin xxx jaar getrouwd zijn. Ondanks dat hoop ik dat het vanavond supergezellig wordt op de demo en dat het vuurwerk minimaal de verwachtingen waar maakt!

Uiteindelijk is het me toch gelukt om vanavond hier aanwezig te zijn! Ik kom samen met Koevis. Ik heb er erg veel zin in en ik zie jullie vanavond! :D

edit: had me perongeluk ook in een verkeerd topic aangemeld.

Back
Bovenaan