Opgeven meeting @ Vuurwerk-Orthen

Update aanmeldingen meeting en demo Vuurwerk Orthen

Moontan
Mafkaas
Vincemeister
Denjo
The Cigarman
Hotspot
Jawe
Mattenfreak
DW2000
Damianus
3XH
Rik777
Koevis
Sjopies
Viva La Bang
Thrillseeker
Louis
Jnharmsen
Kruitsnuiver
Bassie1978
Ischa
Manukruit
Fred 810
Thunderboy
Golddigger
Shadow 13
Oerend Hard
De Deu 122
Genius
3fire3boy3
Heartworm
Broer Heartworm
Lünig
Omepje
Grizmo Raizor
Mek
Cass
Dizzor
Pyromaniac
Fluitketel

Inmiddels 40 man.
Wil iedereen deze lijst nakijken?
Staat iedereen er op?

:bye:

Jullie zien het mensen,40 tot nu toe.
Volgens mij kan dat veel beter want ik hoopte toch zeker met 100 members de hand te schudden.
Dus twijfel niet en geef je op.

grt+z
Pyromaniac 1975

Ik weet bijna zeker dat je die 100 man ook gaat halen. Maar ik weet nu echt niet of ik dan iets heb te doen wat gewoon moet. Ik wil heel graag naar de meeting en ik kom ook als ik niks belangrijkers te doen heb. Ik denk dat dit voor veel mensen zo is. :wink:

Maar ik weet nu echt niet of ik dan iets heb te doen wat gewoon moet.:wink:

ja volgens mij heb je dan wel iets te doen wat echt moet .
aanwezig zijn bij deze meeting dat moet echt .
weinig dingen zijn belangrijker als dat .

nee ik zou zeggen teun , hou deze dag gewoon vrij in je agenda en laat er niks tussenkomen .
andere mensen die iets met je willen plannen op die dag , hebben pech .
hier moet je gewoon bij zijn .

ja volgens mij heb je dan wel iets te doen wat echt moet .
aanwezig zijn bij deze meeting dat moet echt .
weinig dingen zijn belangrijker als dat .

nee ik zou zeggen teun , hou deze dag gewoon vrij in je agenda en laat er niks tussenkomen .
andere mensen die iets met je willen plannen op die dag , hebben pech .
hier moet je gewoon bij zijn .

Ja ik ga ook al mijn best doen om erbij te zijn. Maar en zijn privé zaken die ik gewoon voor mijn hobby's moet laten. Jammer genoeg. :wink:

Beste freaks

We hebben nog een kleine drie weken te gaan dus kom op en meld je aan want voor je het weet is het al zover.:bye:

grtz
Pyromaniac 1975

Het was bij mij al onder voorbehoud maar ik helaas niet komen!:cry:
Tenzij er iemand uit Twente is die me er heen wil brengen

Met de komst van Royal Fireworks 7 man erbij verwachten we 47 man.
Een mooi aantal.
Mensen, het is al over ruim 2 weken.
De unieke kans om:

- Je vrienden van het forum te ontmoeten tijdens een oergezellige meeting.
- Te genieten van de Brabantse gezelligheid en sfeer.
- De mensen achter Vuurwerk Orthen te ontmoeten en te spreken
- Je bestelling bij Vuurwerk Orthen te regelen en te bespreken
- Last, but not least: te genieten van de mooie demo met producten van Royal Fireworks

Daarom, geef je op, nu kan het nog.

Kom op mensen meld je eens aan! Marchel en Fred hebben goed hun best gedaan om deze meeting en demo te organiseren en het is pas om 19:00 dus dat moet te doen zijn..

Ik wil graag komen alleen moet met de trein dus kom op station aan en heb dan geen idee waar ik heen moet en hoever ik moeten lopen.

Ik wil graag komen alleen moet met de trein dus kom op station aan en heb dan geen idee waar ik heen moet en hoever ik moeten lopen.

Vanaf het station is het nog wel een eindje lopen. Ik kan je zelf ook niet verder helpen sorry.

Ik ben jammer genoeg niet aanwezig op de meeting, ik vier op die dag mijn verjaardag bij mijn vader. Misschien ben ik er wel op de Demo/showtje. :)

orthon

orthon

Het was bij mij al onder voorbehoud maar ik helaas niet komen!:cry:
Tenzij er iemand uit Twente is die me er heen wil brengen

hey man

er gaan genoeg mensen uit de omgeving van hengelo enschede ed er zal toch vast wel iemand zijn die je mee kan nemen lijkt me.

grtzz

Ik kan je waarschijnlijk wel oppikken, als je in ieder geval niet schrikt van een Brabander:)
Heb de tomtom altijd bij, dus verdwalen zullen we niet.

Denjo dat zou geweldig zijn en nee daar schrik niet van zelfde geld voor jou schrik niet van een twentenaar, maar wel 1 ding moet wel weer op tijd de trein halen moet schema's bekijken, maar daar maak ik me geen zorgen om ben erg blij met dit warme gebaar:D

Dan wil ik bij deze ook opgeven voor de meeting:D eindelijk paar mensen achter vwc.nl ontmoeten en de 3 gebroeders marcel en de fredjes en team royal en vergeet er nog teveel heb er in ieder geval zin in:D:D

Laatst bewerkt:
Ik ben er ook bij! Met de auto wel te verstaan, moet wel gewoon werken die dag tot 5 uur dus hoelaat worden we op locatie verwacht?

Back
Bovenaan