Opgeven meeting @ Vuurwerk-Orthen

komt er binnenkort weer een update van het aantal opgegevens freaks die op de meeting gaan komen , wij zijn namelijk wel benieuwd voor hoeveel freaks wij de demo gaan schieten heeheheheheh

grtzz

Om het lijstje verder compleet te maken!

Ik ben aanwezig!
Waarschijnlijk kom ik samen met BrocadeCrown.

Ik kom uit Horst.. bij Venray Venlo...ik heb 2 plaatsen over in mijn knalgele opel Corsa:D..
Dus mensen tussen Venlo en Den Bosch.. blijf niet thuis omdat je geen vervoer hebt.. ik kom je ophalen als je me even een pm stuurt:)

shitttt ik kan niet, ik hoor net van mijn moeder dat we een verjaardag hebben... suckt bigtimee helaas

Ja, doeeii! Een verjaardag kan je volgend jaar ook weer vieren! Zeg maar tegen je moeder dat je prioriteiten moet stellen.

helaas zijn er sommige verplichtingen waar je helaas niet onderuit kan komen. Normaal kan ik makkelijk onder een verjaardag uitkomen maar helaas deze niet.

ik vind het zelf ook erg jammer :(

Weersvoorspelling voor vrijdag is niet echt hoopvol.
Veel wind en forse(90%) regenkans.
ff afwachten maar..........

Helaas was mijn opgave onder voorbehoud en ik kan helaas ook niet komen.

Heb die avond twee verjaardagen, waar ik helaas bij moet zijn.

helaas geen vervoer voor aanstaande vrijdag dus bij deze moet ik de meting jamer genoeg laten varen
de rest in iedergeval veel plezier toegewenst

Idd,Ik loop mezelf een breuk om dit allemaal voor elkaar te krijgen.

Een beetje regen laat jullie toch niet weerhouden.

grtz
Pyromaniac 1975

Ik heb vervoer gevonden! :)

Ik wil me hierbij dan ook opgeven voor de meeting.

Probleempje is wel dat het in kleine mate afhankelijk is van de voortgang van m'n studieproject (moet dan vrijdag wat eerder weg om op tijd in Den Bosch te kunnen zijn).
Onder enig voorbehoud dus, maar ik ben hoogstwaarschijnlijk van de partij.

Laatst bewerkt:
Een paraplu doet wonderen.

Ik neem aan dat als het met bakken de hemel uitkomt ,het hele
gebeuren wordt afgelast.
Vooruitzichten zijn nu eenmaal beroerd voor vrijdag.
De wind zal ook parten spelen (wordt windkracht 5 voorspelt).
Wij zijn van plan om met ze,n vieren te komen , maar moeten 200 km rijden vv.
We hopen natuurlijk dat het ,s avonds droog zal zijn.
Buienradar maar in de gaten houden ......

Ik neem trouwens een maat van mij mee, neem aan dat dit geween probleem is? Heb dit namelijk eerder niet erbij vermeld ik weet niet of je alleen maar binnen komt als je naam op de lijst staan?

Back
Bovenaan