Opgelet!

die 100k bij loots dat is knoop systeem hea is dat een makkelijk systeem of niet? Die 100k zit ik er over te denken om bij Zena te halen namelijk

maar is het dus niet handig om met de trein en bus te gaan?

Het beste is om met de auto te gaan, voor vele is dat niet mogelijk.

De Politie weet dondersgoed dat veel mensen met de OV vuurwerk halen, vooral in Baarle en Politie is ook niet dom die kijken heus wel een straat verder of er geen Nederlandse auto staat en noteren even het kenteken voor de zekerheid.

Ik zou het risico gewoon niet nemen en naar andere vuurwerkwinkels gaan waar niet gecontroleerd wordt en die wat minder bekend zijn zoals Harry, Zena en Alpeco dat scheelt al een hoop risico.

En voor de mensen die met de OV gaan, je bent gewoon echt dom als je in Baarle op de bus naar Nederland stapt makkelijker kan je het de Politie niet maken... Pak het slim aan ga met de Belgische lijn naar een ander dorp in Belgïe die in de buurt ligt van de Nederlands grens waar geen vuurwerkwinkel in de buurt ligt.
Het kost wel meer moeite en reisgeld maar de pakkans is dan ook minimaal, maar je kan toch altijd gepakt worden als pech hebt.
Maar die kans is vele malen kleiner dan als je in Baarle op de bus naar Nederland stapt:wink:

:bye:

Of ga gewoon veel eerder in het jaar zelf denk ik altijd voor september.
Tja dan mis je soms wel acties van winkels of nieuwe producten.
Maar de kans is ook veel kleiner dan je een dikke boete krijgt.

hahaha, als ze dus je kenteken genoteerd hebben en ze wachten je op bij je huis(veel succes zou ik zegge) dan breng je je vuurwerk toch eerst naar iemand anders:bye:

kom je thuis heeft de politie niks te maken, want je hebt niks:p

en als ze je opwachten staan ze dan in burger ?

Nee, staan dan in speciale politie kleding met opvallende reflecterende strepen, en een speciale pet op ,met blauw zwaailicht en loeiende sirene, ook staat er op een meter of 10 afstand een met led licht voorziene aanwijzende pijl van circa 5 meter hoog die de exacte plaats aan wijst waar de desbetreffende agent staat.

Vorig jaar zijn ze daarmee genokt hea, deden ze alleen grote handelaren :)

Moeten ze nu ook steeds gaan doen, dan vangen ze meer, denk ik!

wij particulieren mogen toch ook fun hebben? :D!

Nee, staan dan in speciale politie kleding met opvallende reflecterende strepen, en een speciale pet op ,met blauw zwaailicht en loeiende sirene, ook staat er op een meter of 10 afstand een met led licht voorziene aanwijzende pijl van circa 5 meter hoog die de exacte plaats aan wijst waar de desbetreffende agent staat.

Droogheid heerst :D

Back
Bovenaan