Op welk stuk vuurwerk verheug jij je dit jaar het meest?

Moeilijk om maar er 3 neer te zetten! Na een hoop mooie inspiratie opgedaan te hebben kom ik tot op heden tot de volgende top 3

1. Break Out - Wolff, na alle verhalen over de prestaties van deze bak wil ik deze zeer graag zelf zien.
2. Whistling Rainbow- GBV, een fluitbak die overgaat in verschillende kleuren crossettes. Voor mij een must have!
3. Deze plaats is gereserveerd voor een eventuele Kingsmen!

Lastig om een keuze te maken.. hieronder 3 artikelen die ik nog nooit gehad heb maar dit jaar toch eens moet aanschaffen..

Magnum - Crystal Tropic
Wolff - Tycoon
Wolff - Obsessed

Dit jaar doe ik voor het eerst mee aan de 400 shot display. Heb er 4 besteld, die gaan tegelijkertijd de lucht in met 4 transbombers.

Ook ben ik er benieuwd naar de 30mm bakken van Magnum.

Ik was er gelukkig op tijd bij voor een Break Out, daar ben ik erg benieuwd. Deze heb ik vorig jaar laten staan voor een CR Lion

Moeilijk om maar er 3 neer te zetten! Na een hoop mooie inspiratie opgedaan te hebben kom ik tot op heden tot de volgende top 3

1. Break Out - Wolff, na alle verhalen over de prestaties van deze bak wil ik deze zeer graag zelf zien.
2. Whistling Rainbow- GBV, een fluitbak die overgaat in verschillende kleuren crossettes. Voor mij een must have!
3. Deze plaats is gereserveerd voor een eventuele Kingsmen!

Update:

1. Break Out - Wollf
2. Scream - Pangu
3. Brokat Pastel - Funke

Is jullie top 3 al gewijzigd?

Ik denk dat ik dit jaar mijn gehele collectie bijna alleen maar goede kwaliteit is. Maar de echt bijzondere blokken die er vorig jaar wel tussen zaten ontbreken nog. Zoals een Branco 18 batch en verschillende Funke blokken waaronder een Fireball... vind ik het nu wel echt lastig om echt een top 3 eruit te kiezen. Maar als het toch moet dan ga ik voor:

1 : Hardcore Helium
2 : Extreme Fireworks Show
3 : Beast of Burden

Ik denk dat ik dit jaar mijn gehele collectie bijna alleen maar goede kwaliteit is. Maar de echt bijzondere blokken die er vorig jaar wel tussen zaten ontbreken nog. Zoals een Branco 18 batch en verschillende Funke blokken waaronder een Fireball... vind ik het nu wel echt lastig om echt een top 3 eruit te kiezen. Maar als het toch moet dan ga ik voor:

1 : Hardcore Helium
2 : Extreme Fireworks Show
3 : Beast of Burden

komen die echt bijzondere blokken er nog bij? Ik zit ontzettend te twijfelen om de Beast of Burden te halen

komen die echt bijzondere blokken er nog bij? Ik zit ontzettend te twijfelen om de Beast of Burden te halen

Ik ben bang van niet vanwege slechte verkrijgbaarheid. Als je het niet teveel moeite vind om de verbindingen even na te lopen zou ik de Beast of Burden er zeker bij nemen als ik jou was.

Back
Bovenaan