PyroTeamRSD
VWC lid
Jackhammer
Cairo crackling
Full assault
En zo zijn er nog vele!
Cairo crackling
Full assault
En zo zijn er nog vele!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Moeilijk om maar er 3 neer te zetten! Na een hoop mooie inspiratie opgedaan te hebben kom ik tot op heden tot de volgende top 3
1. Break Out - Wolff, na alle verhalen over de prestaties van deze bak wil ik deze zeer graag zelf zien.
2. Whistling Rainbow- GBV, een fluitbak die overgaat in verschillende kleuren crossettes. Voor mij een must have!
3. Deze plaats is gereserveerd voor een eventuele Kingsmen!
Update:
1. Break Out - Wollf
2. Scream - Pangu
3. Brokat Pastel - Funke
Is jullie top 3 al gewijzigd?
Ja, ik hoop echt op een wauw effect op het publiek en zelf ben ik er super nieuwsgierig naar.die cakes van Funke heb ik ook, die zien er mooi uit hè. Die zet ik als opening van de show
Ik denk dat ik dit jaar mijn gehele collectie bijna alleen maar goede kwaliteit is. Maar de echt bijzondere blokken die er vorig jaar wel tussen zaten ontbreken nog. Zoals een Branco 18 batch en verschillende Funke blokken waaronder een Fireball... vind ik het nu wel echt lastig om echt een top 3 eruit te kiezen. Maar als het toch moet dan ga ik voor:
1 : Hardcore Helium
2 : Extreme Fireworks Show
3 : Beast of Burden
komen die echt bijzondere blokken er nog bij? Ik zit ontzettend te twijfelen om de Beast of Burden te halen