Op welk stuk vuurwerk verheug jij je dit jaar het meest?

Pietje PYRO

VWC lid
Pyro’s!

Vorig jaar de Caïro niet gehad?
Nog nooit een Transbomber geschoten?
De 400s Total Display Show alleen op film gezien?
Had de buurman een Monster Ride en zag je deze toen voor het eerst?
Of ben jij naar buren gereden heb jij spijt dat je geen Supernaut mee genomen had?
Ongetwijfeld breng je daar dan dit jaar verandering in en heb jij deze alvast besteld.

Welke producten heb jij momenteel in bestelling(of ga je sowieso bestellen)en verheug jij je het meest op?
Plaats hier dan je TOP 3 en geef een korte toelichting waarom jij je het meest op juist die verheugd.

Uiteraard de Caïro Crackling! Wil de hype weleens geloven en deze meemaken in de straat! Ik heb er 1 in bestelling staan maar hoop er uiteraard meerdere van te kunnen krijgen dit jaar!

De Splitting en Whistling Rainbow! Dit jaar zullen deze voor het eerst gaan vlammen in de straat! Ik verkoos de splitting boven de whistling, maar ben uiteindelijk toch om! Eigenlijk wil ik nog een tweede whistling erbij voor dubbel fluitgeweld!

Beast of Burden! Ontzettend benieuwd naar deze superbak! Was al overtuigd bij het zien van de eerste films! Zou afgelopen jaar in de fik gaan! Dit jaar zal het bakbeest in vuur en vlam worden zetten!

NB: Ben ook benieuwd naar een aantal interessante items van Hello Fireworks, met name de grotere compounds! Daar zal dit jaar vast nog wel wat van in bestelling komen te staan!

Voor mij de Iro Kin Beauty! Duur bakkie, maar wel prachtig. Maar alleen bij weinig wind gaat ie de lucht in!

Enig Funke Python en/of Volta item dat ik (als...) in handen weet te krijgen

Evo Kingsmen

Caff Crackling Traum

Lesli Ground Impact

Das 4 of meer :D

Meer; elk Funke artikel dat ik weet te krijgen, vooral die ik nog niet gehad heb. En de Funke dingetjes die ik nog heb :D

Leuk topic! Enorm benieuwd naar Rubro Ccrashbox die ik in bestelling heb. Kijk uit naar Break out en Cairo die ik wil bestellen!

Iro Kin Beauty, of een van de andere uit dezelfde lijn. Alleen bij minimaal wind. En anders ergens op een mooie zomerse avond.

Van wat ik op dit moment heb besteld kijk ik het meeste uit naar:

1 Break out
2 Event immortal gold
3 300s Total display box

Waar ik op dit moment ook naar uitkijk is waar Riakeo mee komt op de NL markt en naar de nieuwe producten van Broekhoff/Magnum en Wolff. (Die was ik nog even vergeten).

Laatst bewerkt:
Van wat ik op dit moment heb besteld kijk ik het meeste uit naar:

1 Break out
2 Event immortal gold
3 300s Total display box

Waar ik op dit moment ook naar uitkijk is waar Riakeo mee komt op de NL markt en naar de nieuwe producten van Broekhoff/Magnum en Wolff. (Die was ik nog even vergeten).

Komt Riakeo op de NL markt dan? Dat heb ik gemist, is dat al zeker?

Screenshot_20240228_075807_Chrome.jpg

Yep. Maar het gaat via lesli. Dus OF het wordt gedowngrade (wat ik niet verwacht) of het worden dikke prijzen.

Nu vind ik Riakeo links en rechts wel aardig veel van hetzelfde maar we gaan het zien.

Misschien dat ik 1 of 2 cakes meepak.

Yep. Maar het gaat via lesli. Dus OF het wordt gedowngrade (wat ik niet verwacht) of het worden dikke prijzen.

Nu vind ik Riakeo links en rechts wel aardig veel van hetzelfde maar we gaan het zien.

Misschien dat ik 1 of 2 cakes meepak.

Topper, dankjewel hiervoor! Ik ben erg benieuwd want wat ik gezien heb van Riakeo vond ik echt wel mooi.

De Strong Celebration mag weer niet ontbreken dit jaar

Crackling Cairo en de oude Specials van Katan zullen tevens in de straat staan dit jaar.

Leuk topic Pietje! De producten waar ik het meest naar uitkijk zijn:

1. Fireball Funke
2. 400 Shots total Display Show Magnum
3. Screaming Chrysantemum Funke

Dit is de eerste keer dat ik me overgeef aan 0,8'', ben heel benieuwd of dit mij gaat overtuigen.

Laatst bewerkt:
Onze Egyptische parel, al lijkt het niet zo vanzelfsprekend te gaan worden dat deze in (gewenst veelvoud) in de straat staat te rammelen de 31e

Back
Bovenaan