Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het meeste werk wordt op de achtergrond verzet en is het misschien wel eens in je opgekomen dat de voornamelijk links georiënteerde media helemaal geen zin heeft om tegenstanders van een verbod aan het woord te laten? Ik denk dat minimaal 99% van de berichtgeving in de media uit de kokers van de voorstanders van een verbod komt en die maximaal 1% die daar dan tegenover staat is erg schraal. Heb je misschien meegekregen hoe een interview door Rutger Castricum (Powned) met Jeffrey (HVLV) bewerkt werd om daar zo min mogelijk positiefs uit te laten komen? Ik denk dat je er goed aan zou doen om je meer in zaken te verdiepen voordat je dit soort onzin uitkraamt.Én zo is het en niet anders én bedankt voor eindelijk eens een importeur die voor zijn eigen branche, de mkb die het verkoopt en de consument op komt, en het ook deelt met ons, kan de hvlv naar mijn mening een voorbeeld aan nemen het enigste wat ik van hun voorbij heb zien komen is het vragen om geld om te lobbyen, zonder ook maar iets te delen qua situatie/info, én let wel zeg hierbij niet dat ze niets doen maar als je niets deelt met de achterban vanwege "strategie " creëer je iig bij mij wel dit gevoel
Er is ook zeer makkelijk aan illegaal vuurwerk te komen. Niet alleen via de criminele netwerken maar gewoon legaal in winkels vlak over de Nederlandse grens. Langs de Nederlands-Duitse grens zijn een kleine 1.000 supermarkten te vinden waar je compleet legaal vuurpijlen, Romeinse kaarsen, Thunderkings en knalwerk kunt kopen. Daarnaast zijn er in Duitsland honderden zelfstandige winkeliers waar je vuurwerk kunt kopen, compleet legaal. Om over de talloze winkels in België, Luxemburg en Frankrijk nog maar te zwijgen. Er staat namelijk een CE-keurmerk op het vuurwerk en dat is volledig rechtmatig om als Europese burger in je bezit te hebben, aldus een gerechtelijke uitspraak van de Rotterdamse Rechtbank.