Online verkoop; jouw mening

Online verkoop; jouw mening

• Totaal stemmers
    244
Ik mis de optie: "nee, maar ik zou het wel willen."

De keus in online vuurwerk is bij mij in de buurt (afhaalpunten) gewoonweg te klein in vergelijking met de "ouderwetse" winkels waar ik uit werkelijk bijna alle merken kan kiezen.

hmm ik blijf erover twijfelen.. het schilt wat reistijd.. maar is best een gedoe met betalen enzo...

ik bestel het liever in de winkel .
want als ik het geld zelf geteld heb geeft mij dat meer rust .
en ten tweede wil ik graag zelf bepalen waar ik men spul haal .
ach ja het is gewoon een ritueel wat er bij hoort

ik koop gewoon in de winkel want,woon er erg dicht bij!
Eentje kan ik lopend af,zit bijna naast me.
Die andere is 2 min fietsen.
5 min met de auto van nog eens 4 en vind het geweldig om in zo een winkel ff te kijken:D
Zeker bij de eerste 2.
Gezellig een bakkie,praatje en noem maar op:wink:
In zo een winkel ben ik wel een paar uur zoet,hahaha.
Ze hebben producten van:
Schuurmans.
GBV.
Next.
Breeschoten.
Beko.

ik bestel ook liever in de winkel!
meestal lekker je colectie bekijken(dummies)
kun je een goede inschatting maken van de hoeveel heid.
dan bestellen en een praatje maken met mede werkers (soms ook freaks)
de sfeer maakt het um af.
daar kan geen online site waar je kunt bestellen tegen op!
en gewoon betalen in de winkel is leuker, gaat er stuk minder mis!

Ik kijk wel vaak de folders online, maar bestellen doe ik nooit. Ik ga de laatste dagen gewoon langs de winkels om wat dingen uit te zoeken. Ik ben dan net een klein kind in de snoepwinkel.

Het gaat dan vaak zo. Wat zal ik nog nemen pakket A of pakket B. Na een korte twijfel sta ik met beide paketten buiten. :D En ik ben zo een hele dag zoet met alle winkels bij af.

Vaak kijken we met de voorverkoop in de winkel, dan vul ik in op het foldertje wat ik wil hebben, vervolgens haal ik het de week erna op. :)

Het is veel leuker om in de winkel te bestellen omdat je dan naar de dummies kunt staren, maar ik bestel altijd via internet, het is veel makkelijker.
Maanden van tevoren weet ik al wat ik mooi vind en wat ik wil hebben, ik hoef dus alleen maar op de vakjes te klikken en het aantal even groter dan 1 te maken:D

Maar het is nu ook de 21e eeuw, je ontkomt er gewoon niet meer aan.

Al enkele jaren bestel ik online mijn vuurwerk. maar in de periode van voorverkoop kom ik regelmatig in de winkel vanwege contact met de verkopers.het natuurlijk het staren naar de dummies, en ervaringen uitwisselen met de winkeleigenaar. en persoonlijk contact is ook erg handig om wat meer gratis vuurwerk te krijgen in de voorverkoop.

Ik heb vorig jaar voor het eerst al mijn vuurwerk via internet besteld en dat is mij prima bevallen. Dit jaar zal ik dat dan ook zeker weer doen.
Ik vind het wel sfeervoller om in een winkel te bestellen, maar ik heb weinig keus.
Mijn vuurwerk haal ik namelijk verder van huis, ca.150 rijden in totaal en die afstand ga ik natuurlijk niet afleggen om alleen even een bestellijst in te leveren in de winkel.
Ik rijd deze afstand om van Emmen in Almelo te komen omdat daar een paar goede dealers zitten, te weten Harings, Vuurwerkdiscount en dit jaar waarschijnlijk ook een "Bonfireworksdealer" in Fleringen.
Als deze dealers in mijn directe omgeving zaten, dan zou ik er wel voor kiezen om gezellig de bestellijst in de winkel in te leveren, maar dat kan nu helaas niet.

Hmmm,

Nee ik bestel liever in de winkel. Gewoon om de sfeer. Ik vind het altijd leuk om naar de winkel te gaan en daar dan te gaan kijken van.. wat zal ik eens gaan nemen. (doe ik altijd al eerst in de foldertjes haha) Gewoon de sfeer erom heen. Ik denk de dagen voor oud en nieuw al helemaal over hoe het vuurwerk eruit gaat zien enz..

Maar misschien dit jaar bestellen op internet, maar verwacht het niet !

:bye:

Vanaf vorig jaar ook online gaan bestellen. Heel handig omdat je qua prijzen en aanbod heel goed kan vergelijken en vooral ook buiten je directe woongebied. Normaal zie die folders niet en ben aangewezen op de leverancier in je omgeving die een folder in de bus laat vallen.
Vorig gezellig een ritje met m'n zoon gemaakt. Interessante potten besteld tegen een mooie prijs en tegelijkertijd een leuke avond. Dit jaar hetzelfde vooruitzicht alleen bij een andere leverancier. De fora brengen je op genoeg ideeen.

Eerlijkheidshalve zeg ik er direct bij dat bij de verkoopdagen nog steeds de winkels worden bezocht. Om de sfeer te proeven en nog wat kleine spullen bij te halen. Die verleiding is gewoon niet te weerstaan.

ik koop mijn vuurwerk aldijt in de winkels.
want ik vind dat voor mijn maklijk is.
dat komt dat ik altijd kes wil betalen en dat gaat niet onlijn he.

Ik doe het nog steeds in de winkels, vul de bon in, pak de auto en rijdt er even naartoe. Kan ik ook nog even naar de dummy's kijken en overige foldertjes halen.

Ik blijf ook gewoon ouderweds een bestellijst opmaken en dan naar de winkel daar zie je dan ook de potten en als het niet te druk is kan je ze ook even in de handen hebben.
Ik kijk dus naar de gegevens die ik soms niet kan vinden via de net.
En ik bekijk alles wel drie keer ik wil gewoon het mooist tegen de beste prijs.
En kopen zonder eerst te zien nee heb in 1999 op de gok gekocht drie erg duure potten conexion breeschoten en outbreak van royal leslie en la facade breeschoten
zwaare teleurstelling.
Ik koop ook bij verschilende winkels en verschilende merken en je kunt nu al door de bomen de bos niet zien dus info via site is super.

tja het voordeel van de verkoop is dat je snel klaar bent.
en filmpjes kijken enzo.
maar als je iemand persoonlijk spreekt lijkt mij dat veel beter
omdat die geen jou ook meer info kan verschaffen en weet wat je koopt.
dus ik zeg toch liever van nee ik ga liever toch echt naar de winkel zelf
want je zou het toch ook op moeten halen

Back
Bovenaan