Ondergesneeuwd vuurwerk

welke nu een beetje als een sneeuwklokje door een dik pak sneeuw naar boven gaat komen door het nieuwe filmpje, en ik met oud en nieuw hoop verder te laten groeien is de volgende:

Blowback van Lesli vind ik zelf een pareltje. Een van mijn favoriete effecten mooi en groot uitgewerkt.
Vorig jaar een karton van deze cakejes met heel veel plezier weggestookt.

De Venom van Vuurwerkmania. Ik vind dat deze cake niet de aandacht krijgt die het verdiend. 1 van de beste crackling cakes die er zijn. Zeker door het vaak mooie ronde en grote boeket met daaronder een geweldige mine.

Vorig jaar met vrienden een karton van gehaald en hier erg veel plezier van gehad.

Tja, dan kunnen we het halve assortiment van Royal wel hier neer gaan zetten aangezien het bijna nergens meer wordt verkocht en dus in de vergetelheid raakt...Maar ik ben het met je eens, Vuurwerk met een Kroon was een topper, net als Swirling Daisy, Magic Three, Fire Flower, Silver Willow (z-shape variant dan) en ga zo maar door.

Denk niet dat dat echt ondergesneeuwd is. Zat aandacht gehad en destijds zijn veel van de producten hierboven al uit het assortiment gehaald, voor uberhaupt de stekker eruit ging.

Back
Bovenaan