Onbekende potten

je steekt je eigen potten af of je loopt of staat gewoon op straat en opeens zie je een mooie cake de lucht in gaan en denkt: 'die wil ik ook wel hebben' maar je hebt geen idee hoe die heet? ik persoonlijk heb dit dit jaar vaak gehad en zou graag de filmpjes willen posten in de hoop dat iemand ze kent.

dit kan je ook met jou filmpjes doen!

Ook handig bij bijvoorbeeld video's wat je hebt gemaakt en waarvan je niet meer weet welke cake het is voor de titel en omschrijving! :)

Okee, was niet echt met oud en nieuw:p maar zag onlangs deze cakes tijdens een feest verderop.
Twee dezelfde, eentje om 22:30, de ander om 23:30 uur.
Begin miste ik omdat ik aan het rennen was na de eerste knallen:)
De rest was erg mooi om te zien. Gefilmd met me XperiaZ dus sorry voor de focus soms...
Maar ben dus wel benieuwd of iemand de cake kent:)

Tja dat had ik afgelopen oud en nieuw ook.
Maar volgens Jawe, waren het proff blokken.
En aangezien ik dat soort spul niet afsteek, hoef ik geen filmpje te posten.

Dus ja, stook ik gewoon me legale cakes.
Ook lekker! :blink:

Legaal is ook mooi natuurlijk.
Het is niet dat ik wil weten welke cake dit is om deze vervolgens te hebben, maar om op me yt ipv unknown een naam erbij te kunnen zetten:)

zat net eens tussen de oude filmpjes die op me pc staan te kijken, kom ik nog een video tegen van paar jaar terug. mooie waaier die 4x een salvo schiet in w shape. stuk of 4 bombettes links, 4 rechts, 4 in het midden, met een erg mooie finale.

Sorry voor de zeer slechte kwaliteit, was toen gefilmt met een slechte mobiel.

weet iemand misschien welke cake dit betreft? denk niet dat het een legale cake is.

http://www.youtube.com/watch?v=2fbuwHjmWn0&feature=youtu.be

@Shell-Martijn,
Volgens mij is dit de 44s stepcake ut4114 van triplex en aangezien die per twee in een karton zitten kan het wel kloppen dat het twee dezelfde cakes zijn.
Als dit het geval is is het inderdaad een pro cake, maar wel een hele mooie:D

Okee, was niet echt met oud en nieuw:p maar zag onlangs deze cakes tijdens een feest verderop.
Twee dezelfde, eentje om 22:30, de ander om 23:30 uur.
Begin miste ik omdat ik aan het rennen was na de eerste knallen:)
De rest was erg mooi om te zien. Gefilmd met me XperiaZ dus sorry voor de focus soms...
Maar ben dus wel benieuwd of iemand de cake kent:)

Inderdaad de UT4114. Prachtig blokkie! Ik heb deze vorig jaar ook mogen aanschouwen.

IMG_20131231_131135.jpg
(Sorry voor de wazige foto)

@micheel en 2spacend4u, bedankt voor de info. Inderdaad de UT4114 (nog paar filmpjes van gevonden en schiet net als die ik zag).
Prachtblok! Was het rennen door het huis waard:)

Wow, mooi man!
Maar eindelijk de naam van mijn filmpje van Unknown naar Triplex UT4114 kunnen veranderen:)

Daar ging het ook om. In dat filmpje van jou komen de kleuren niet echt goed tot zijn recht. Nu had je andere filmpjes gekeken zoals je zij maar ik kon je deze toch niet laten ontgaan.

Daar ging het ook om. In dat filmpje van jou komen de kleuren niet echt goed tot zijn recht. Nu had je andere filmpjes gekeken zoals je zij maar ik kon je deze toch niet laten ontgaan.

Klopt, het was ook gefilmd met me Xperia-Z, die had ik het snelst bij de hand, haha...
Ook liever met de goede cam gefilmd:)
Maar me goede cam ligt nu klaar als er nog iemand een blokje wilt stoken in de buurt:D

Back
Bovenaan