Zena Megastore Maaseik

Ja was wel toeval dat je me meteen herkende hahaha
Nice to meet you 2 ,, was weer de moeite waard vandaag he .

Dit is een fout, bel maandag even met zena maaseik en dan wordt dit rechtgezet,vraag even naar Lesley.

Net terug uit Maaseik. De ZENA Event Box 5 is inderdaad 50 euro. Keurig geregeld door Lesley. En meteen nog een Brocade Crown Box en een Original's Finest gescoord. Echte spotprijsjes!!!. De Extreme Salute waren helaas nog niet binnen. Kortom: wederom leuke producten, spotprijsjes en vriendelijke klantenservice. Graag tot een volgende keer.

Ook even langs geweest,wil toch zeggen de kortingen zijn heel leuk. Maar de klantvriendelijk is echt top weer,heb een leuk en persoonlijk gesprok gehad met Lesley. En ze stellen iedereen tevreden kan ook iedereen aanraden om eens een bezoek aan te brengen.

Het is maar net wie je spreekt volgens mij...
De laatste x dat ik in maaseik was was er van klantvriendelijkheid weinig sprake. Ik werd geholpen door een dame die mij blijkbaar erg vermoeiend vond want ze was constant aan het steunen en puffen. Het Was weliswaar iets voor sluitingstijd maar de hele winkel stond nog vol mensen. Daarnaast heb ik tot 3x toe moeten wijzen op de aanbiedingen op de website want ze was hier totaal niet van op de hoogte. Gelukkig besloot een jongeman de website erbij te pakken omdat hij zag dat ik langzaam gefrustreerd raakte.
Het is dat ik eerder wel goed ben geholpen in Olen anders was ik hier zeker niet meer teruggekomen.

Gisteren ook even langs Maaseik gegaan,en moet zeggen wat een grote zaak zeg:yes:,en heb wat knalwerk gehaald en de Zena Mayhem.Was mijn 1ste x daar,Maar zeker niet de laatste,was weer de moeite waard,normaal naar Baarle of Olen. Maar Maaseik,is beter aan te rijden voor mijvanaf nu,een geslaagde trip!

Top3MegaSales3.jpg

Wij zetten voor jullie graag 3 topproducten van de Zena Mega Sales in de kijker! Bunkers zijn vol en ook morgen zijn wij open!

Back
Bovenaan