On The Beat

Dat is wel typerend aan Pangu, dat veel producten een beetje de zelfde effecten bevatten, of ze komen iedergeval in meerdere producten terug. Verder wel in een bepaalde kwaliteit die we nog niet eerder hebben gezien op de Nederlandse consumenten markt.

Ook dit vind ik weer een prachtig blok!

Pangu niet echt gevolgd qua producten maar deze box en enkele andere zijn zeker toppers, dus mijn aandacht maar op Pangu richten dit jaar.
Dit betreft een 100 schots box, waarom staat er op de doos eigenlijk 25 schots ?

Heb hem ook besteld, ben erg benieuwd. Als het dit jaar minder mistig is dan zien we de kleuren ook haha

Moet eerlijk zeggen heb hier totaal geen last gehad van de mist. Hopen dat het volgend jaar ook zo is. Ik hou van mooie kleurtjes en dan zijn de colourfull en deze toch echt een musthave

Haha heel herkenbaar, dit is inderdaad echt een cakebox samen met de colorful city dat je ze niet beide wilt hebben omdat ze enigzins wat van elkaar weg hebben. Ik kies voor de Colorful city, die vind ik toch net wat beter. Ik houd erg van blinkers en felle kleuren dus dan is de keuze voor mij simpel!

Deze staat aankomend jaar in mijn straat :D. 1 keer in de show, 1keer los. Heerlijk bakje.

Back
Bovenaan