Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Onderaan de streep weten we niks meer dan gister of vorige week. Klopt.Er is druk opgevoerd maar ik zie nog steeds geen beslissing en snap de hosanna stemming daarom ook niet echt. Of heb ik iets gemist wat ik nog niet gelezen heb?
Hier wordt ik wel vrolijk van
Ja dat valt mij ook op dat het negatieve en het uitgelekte wat uitblijft. We zitten nu ook al verder in het jaar dan vorig jaar. Ik merk ook dat de voorstanders van vuurwerk veel geleerd hebben afgelopen jaar hoe je politici en media kan voorzien van de juiste info. Vorig jaar overviel het onsLeuk item van WNL. Ik word er ook vrolijk van. (bronnen binnen het kabinet zeggen...) Ik hoop zo dat dit ook zo'n "uitgelekt" besluit wordt, maar vooralsnog hier geen jubelstemming. Blijft spannend allemaal.
Ik "mis" dit jaar ook onze Tjeerd en de politie met hun gruwelijke voorbeelden. Normaal is dat circus al in volle gang. Voor mij springt alleen die niet al te fijnzinnige Achmea reclame eruit en die enorme "vondst" in Duitsland. Vorig jaar hadden ze rond deze datum al enkele potentiële Enschede rampen voorkomen. Wel lekker rustig, dat dan weer wel![]()
Deze jaarwisseling geen landelijk vuurwerkverbod voor consumenten verwacht
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/pol...seling-oud-en-nieuw-corona-coronabesmettingen
Het zou nog kunnen dat het kabinet vanwege het ook vandaag weer enorm toegenomen aantal besmettingen, alsnog een wel een vuurwerkverbod instelt.
Leuk item van WNL. Ik word er ook vrolijk van. (bronnen binnen het kabinet zeggen...) Ik hoop zo dat dit ook zo'n "uitgelekt" besluit wordt, maar vooralsnog hier geen jubelstemming. Blijft spannend allemaal.
Ik "mis" dit jaar ook onze Tjeerd en de politie met hun gruwelijke voorbeelden. Normaal is dat circus al in volle gang. Voor mij springt alleen die niet al te fijnzinnige Achmea reclame eruit en die enorme "vondst" in Duitsland. Vorig jaar hadden ze rond deze datum al enkele potentiële Enschede rampen voorkomen. Wel lekker rustig, dat dan weer wel![]()