OMT buigt zich op verzoek van kabinet over vuurwerkverbod

Er is druk opgevoerd maar ik zie nog steeds geen beslissing en snap de hosanna stemming daarom ook niet echt. Of heb ik iets gemist wat ik nog niet gelezen heb?

Ik geloof pas egt als mark rutt het zelf bevestigt de media ken zoveel zegen.. dus ik wacht nog even met feest vieren tot dat egt gezecht word door rutte straks blij gemaakt met dode mus..

Er is druk opgevoerd maar ik zie nog steeds geen beslissing en snap de hosanna stemming daarom ook niet echt. Of heb ik iets gemist wat ik nog niet gelezen heb?
Onderaan de streep weten we niks meer dan gister of vorige week. Klopt.
Berichten lijken alleen iets meer in ons voordeel dan een paar dagen geleden.
Maar duidelijkheid is er niet. GBV-Weco doet ook maar gewoon wat ze kunnen, zeker zolang er geen definitief verbod is. Welke conclusie mensen daaruit trekken is voor eigen rekening.
Zolang er echter nog geen definitief verbod is houd ik hoop en de 'positieve lobby' momenteel draagt daaraan wel bij.

Leuk item van WNL. Ik word er ook vrolijk van. (bronnen binnen het kabinet zeggen...) Ik hoop zo dat dit ook zo'n "uitgelekt" besluit wordt, maar vooralsnog hier geen jubelstemming. Blijft spannend allemaal.
Ik "mis" dit jaar ook onze Tjeerd en de politie met hun gruwelijke voorbeelden. Normaal is dat circus al in volle gang. Voor mij springt alleen die niet al te fijnzinnige Achmea reclame eruit en die enorme "vondst" in Duitsland. Vorig jaar hadden ze rond deze datum al enkele potentiële Enschede rampen voorkomen. Wel lekker rustig, dat dan weer wel:)

Leuk item van WNL. Ik word er ook vrolijk van. (bronnen binnen het kabinet zeggen...) Ik hoop zo dat dit ook zo'n "uitgelekt" besluit wordt, maar vooralsnog hier geen jubelstemming. Blijft spannend allemaal.
Ik "mis" dit jaar ook onze Tjeerd en de politie met hun gruwelijke voorbeelden. Normaal is dat circus al in volle gang. Voor mij springt alleen die niet al te fijnzinnige Achmea reclame eruit en die enorme "vondst" in Duitsland. Vorig jaar hadden ze rond deze datum al enkele potentiële Enschede rampen voorkomen. Wel lekker rustig, dat dan weer wel:)
Ja dat valt mij ook op dat het negatieve en het uitgelekte wat uitblijft. We zitten nu ook al verder in het jaar dan vorig jaar. Ik merk ook dat de voorstanders van vuurwerk veel geleerd hebben afgelopen jaar hoe je politici en media kan voorzien van de juiste info. Vorig jaar overviel het ons

Morgen wordt dus de dag van hét besluit. Het voelt de laatste dagen een beetje als genoeg hebben aan een gelijk spel in een wedstrijd waarin het 1-1 staat in de 90e minuut. Wordt een spannend laatste deel zo

Als Teletekst en NPO Nieuws het ook al naar buiten brengen, zoals nu, dan is de spanning er bij mij wel af :biertje: :biertje: :biertje:

Inderdaad, de spanning is weer terug en neemt toe :shocked:

Stevig nieuw record aan besmettingen en de brandbrief van Bruls en het Veiligheidsberaad...
Ik mag hopen dat het Kabinet dat opnieuw in perspectief plaatst, want het doet totaal niets af aan de eerder genoemde redenen om geen verbod in te stellen. Maar de anti-lobby komt nu op stoom natuurlijk..

IMG-20211118-210655.jpg

Zum Kotzen, wat een achterlijke redenatie ook, juist met eigen vuurwerk viert men O&N in kleinere kring.

Die vondst in Duitsland is enorm opgeblazen in de media. Uiteindelijk hebben ze daar niks meegenomen want degene die het van de oude eigenaar (Haarman) heeft overgenomen had de juiste papieren voor al het vuurwerk in die bunkers.

Back
Bovenaan