Vuurwerkliefhebber34
VWC lid
Bekijk bijlage 63885
maar liefst 15 ziekenhuis opnames zijn vorig jaar voorkomen
wow en dat heeft maar 40 miljoen gekost (compensatie voor branch) + vast nog geld voor extra handhaving.
Geld dat groenlinks en PVDA blijkbaar niet aan de zorg wil besteden.
oh jaarlijks zo'n 230 opnames in het ziekenhuis door hondenbeten is bij ze blijkbaar ook niet bekend om een beetje perspectief te houden.
https://flyctletselschade.nl/aantal-letselongevallen-hondenbeten-neemt-toe/
Ik schrok van BBB PvdD kreeg een slag om der oren, harde feiten onder de neus gedrukt door BBB.
1,9 miljoen gewonden op het SEH 5000 per dag tegen 385 op 1 avond. Plus 40.000 schaatsgewonden. Maar daarop zei BBB ook daar hoor ik jullie niet over. Was live overigens. BBB zei daarop tegen nog PvdD antwoord gaf zei BBB dan moet je autorijden verbieden, sporten verbieden, schaatsen verbieden want daar heb je ook gewonden.
De vrouw van PvdD kon alleen antwoorden lekker makkelijk. Ik vindt het schandalig dat u zo praat want het heeft vorig jaar ook geholpen. Alleen kon ze als PvdD geen tegenantwoord geven.
Verder wel een goed stuk om te tonen, toont een totaal ander beeld. En kwa hondenbeten inderdaad ligt ook altijd weer hoog. Dit sluit mooi aan wat dhr Kuipers eerder deze week vertelde jouw bijlage.