O'Mega [Compound

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6511
Artikelnaam: O'Mega
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1935 gram
Aantal Schoten: ... schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 50 sec
Kooi/ Geen kooi: Geen kooi
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: €219,50
Voorverkoopprijs: €199,50

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Omega.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen kooi. Spinners, tails, mooi. Boeketten een beetje lafjes. En de crackling doet helemaal niets goeds voor deze box.

168 Schoten, 25mm: doet me denken aan de Obsessed. Daar tellen we gerust 150-160 voor neer. Daar zal deze vast ook zo ongeveer voor weg gaan. Als de uitwerking zoals de Obsessed is heb je in potentie toch een mooie bak met leuke effecten. De uitwerking vind ik op de productiefilm nog niet overal heel denderend, dus voor mij nog een O’nee.

168 Schoten, 25mm: doet me denken aan de Obsessed. Daar tellen we gerust 150-160 voor neer. Daar zal deze vast ook zo ongeveer voor weg gaan. Als de uitwerking zoals de Obsessed is heb je in potentie toch een mooie bak met leuke effecten. De uitwerking vind ik op de productiefilm nog niet overal heel denderend, dus voor mij nog een O’nee.

137,50 heb ik betaald voor de obsessed dit jaar :wink:

Kooi vs kooiloos? Ben benieuwd of deze burst ook zo goed is.

Zonder kooi is gewoon een stuk minder. Een 25mm of 30mm bak moet gewoon in een kooi zitten en lekker klappen. Ben benieuwd of alle producten van Lesli zonder kooi zijn en of er meerdere importeurs veel zonder kooi gaan importeren. Het wordt er dan in ieder geval allemaal niet beter op.
​​​​​

Back
Bovenaan