Oman

Laten we eerlijk zijn. Had iemand nou echt verwacht dat deze box hetzelfde zou zijn dan op de eerste film uit juli??? Nee toch??.
Ondanks dat en per twee geschoten vind ik hem zo slecht nog niet. Alleen ik ga voor de transbomber die is een stuk goedkoper.

ik zeg dag transbomber 2017 en welkom oman ECHT net zo goed als de transbomber van 2016
maar deze vind ik toch net wat mooier kwa kleur en ook de flits in de burst is geweldig

Hierbij mijn laatste filmpje van de demo van SJ Fireworks. In mijn beleving de topper van de avond. Magnifieke finalecakebox. Voor de liefhebbers van tempo, geweld en lekkere agressieve crackling :D:D:D. Ik heb de Transbomber nog niet live gezien, toch denk ik dat deze veel beter is. Is echt straatvullend. :p:p:p

vind het jammer dat de finale zo snel verdwijnt, had liever meer goud gezien ala transbomber dan crackling staarten

Verrassend goed, ik had Vulcan eigenlijk niet meer zo hoog zitten na de 'Grand Finale No 1' die zowat iedereen hier won (en echt onwijs slecht was) en het 'Wildebeast' debacle. Gelukkig hebben zij nu ook het pad van kwaliteit gekozen!

Als je de Transbomber nu 2017 ziet is de Oman idd stukken beter. Wel een stuk duurder. Ergens een tikkie goedkoper te krijgen dan 140 euries???

Spreiding van de crackling verraste me! Niet perse voller maar wel groter dan verwacht! Een uitstekende box!

Demo Goudvuur 2017!

tja niet heel slecht maar de transbomber kon je voor 70 euro oppikken en deze 140, das een keer zoveel ! hopelijk volgende jaar dan wel goedkoper in voorverkoop...

Ja maar 140 euro is dan een adviesprijs he, die van de Transomber ligt dan ook hoger natuurlijk. Ik vind deze zo op film een stuk beter ook! De crackling boeketten zijn voller en vind ik persoonlijk mooier ook met die blauwe sterren erbij. En de goudeffecten zijn ook een stuk mooier dan die van de Transbomber. Een box om te onthouden voor volgend jaar en aan die vertragingen kan je nog wel wat doen ( stukje snel lont ).

Iemand al de moeite genomen om de doos te openen en de gele sticker te lezen? Er viel me namelijk wat op.

Back
Bovenaan