Oldenzaal 05-2-2008

pyromaniac

VWC lid
Oldenzaal 05-2-2008

Vuurwerk ter afsluiting van de Carnaval.
het was voor de schieters (Wagenvoort Vuurwerk) een ware hel.. ze hadden geen goeie locatie.. tussen paar bomen.. ze mogen blij zijn dat ze beschermings middelen hadden anders hadden ze brand wonden opgelopen :huh: de potten (heel wat) stonden zo mooi dat ze boeketten letterlijk & figuurlijk ook voor hun snuitert kregen.. ze moesten continue weg duiken omdat fout ging..

gelukkig ging groot en deels de lucht in :) alleen jammer van de regen halver wegen...

maar hier de film: www.crazyfireworks.eu/movies/2008/oldenzaal.wmv

reacties zijn welkom :)

Ziet er leuk uit, goede beeldkwaliteit ook weer, alleen zonde dat je de lens niet droog kon deppen/vegen op het laatst, vervormd alles zo met zo'n natte lens.

Leuk showtje ook, niet denderend, maar gewoon lekker constant cakes schieten met verschillende effecten. Wat staat er nou precies op dat letterbord dan?
Overigens viel het niet echt op dat de locatie niet goed was, ziet er ook nog wel ruim genoeg uit, wellicht dat je bij daglicht beter ziet hoe ruim het was. :wink:

kon op laatste moment inderdaad de lens niet schoon deppen/vegen het begon echt flink te regenen daardoor vervormde de einde helaas..

maar wat er precies op de letterbord staat weet ik niet.. kon niet goed zien maar iedergeval wel plattelands.. want ik hoorde diverse lui praten waar ik geen zak van verstond..

maar het was mooie show constant leuke cakes :)
moeite waard om heen te gaan des ondanks de regen

heel goed filmpje pyromaniac :)
de locatie was idd ruim zat,snap ook niet goed waarom ze dan de potten deels onder de bomen plaatsen?

en op het letterbord stond. goad goan (goed gaan) :bye:

het was gisteren zeker de moeite waard,gewoon een leuk consumenten showtje

en op het letterbord stond. goad goan (goed gaan)

ik zat al in gedachten van staat er nou iets van goed gedaan? maar ik kon niet goed lezen en had al vermoede dat het plattelands was.. ik versta er namelijk geen drol van :p

en ja zoals je zegt ze hadden hele plein onderhand voor het schieten en dat ze deels onder de bomen moest zetten stomme zet.. ze hebben ervaring genoeg om te weten dat het foute boel was.. ze kregen de klappe voor hun snuiterd zoals je wel gezien hebt? ik altans wel.. ze moesten continue weg duiken..

maarja een professionele bedrijf met veel schiet ervaring moet uit eindelijk toch weten dat je niet onder een boom moet zetten ;)

Ik ben hier ook aanwezig geweest.
Het was zeker een leuk showtje om naar toe te gaan.
Het was mijn eerste show weer dit jaar, dus dat blijft altijd lekker dan.

Verde vond ik het een leuke show, zat afwisseling bij de effecten,best wel full sky.

Bedankt voor het mooie filmpje.

Hmmm nooit geweten dat er een vuurwerk show na afsluiting was:frusty:

Leuk consumenten vuurwerk, bedankt veur t filmn:D

is al jaren hoor:p

alleen heb ik wel het idee dat het elk jaar iets minder word.
voor 3a4 jaar terug was de show veel mooier en beter na mijn mening.
erg jammer natuurlijk.

Back
Bovenaan