oke dan @kassa

broodjekaas

VWC lid
Dus.... Een pol waaruit blijkt dat de meeste mensen tegen een verbod zijn word gewoon niet genoemd in de uitzending?

Dus.... Een pol waaruit blijkt dat de meeste mensen tegen een verbod zijn word gewoon niet genoemd in de uitzending?

Zie het positief. Dankzij onze stemfraude hebben we dit nieuwsitempje gesaboteerd. Was anders toch weer een negatief verhaal geworden, dan liever maar helemaal geen aandacht.

Inderdaad men had in ieder geval geen reden om de poll te bespreken, want dat zijn voor hun feiten en daar strooien ze zgn veel mee.

ging over de oordopjes neem ik aan? zat er een vent die iedereen voor achterlijk verklaarde als je te dicht bij vuurwerk gaat staan dat je een gehoorprobleem kan krijgen.
dat is ongeveer hetzelfde als op de maas gaan zwemmen terwijl je weet dat er stroming is,
dan ga je toch ook niet zwemmen op de maas maar in een zwembad, dan let je wel op.

Kassa, vroeger nog een programma dat waardig was om te zien, anno 2014 kan t zo snel mogelijk van de buis verdwijnen in mijn ogen. Toen die ene man wegging is t programma gewoon simpelweg volledig na de ***** gegaan.

ging over de oordopjes neem ik aan? zat er een vent die iedereen voor achterlijk verklaarde als je te dicht bij vuurwerk gaat staan dat je een gehoorprobleem kan krijgen.
dat is ongeveer hetzelfde als op de maas gaan zwemmen terwijl je weet dat er stroming is,
dan ga je toch ook niet zwemmen op de maas maar in een zwembad, dan let je wel op.

Mwah dat ging eigenlijk vooral over uitgaan enzo, ze zeiden er alleen bij dat het ook goed werkt voor vuurwerk. Ben het daar verder wel mee eens, ik draag ze zelf ook op O/N.

Back
Bovenaan