Ocean Of Lights

ik zie wel iets verschil inderdaad, maar dat groen, rood blauw zit er nog wel in maar is door de camera wat moeilijker (anders weergegeven) te zien.
oranje paars zie ik ook niet meer terug, maar dat leek mij sowieso al wel een vreemde eend in de samenstelling.

5e salvo is dus inderdaad anders, maar de rest is volgens mij wel gelijk hoor wellicht dat er andere type sterren zijn gebruikt door het vollere boeket.
Dat zeker maar ik vond het juist een mooi combi ;)

Hele goeie bak dit! Mooie variatie van effecten, harde burst en grote effecten. Gewoon een onwijs goeie 100sh 30mm bak.

Deze ook als vervanger gehad voor de Pirates of the Caribbean.

De Ocean of Lights is inmiddels al meerdere jaren een vast onderdeel van de collectie en heeft mij nog nooit teleurgesteld, snoeiharde burst, lekker tempo en geweldige kleuren en doorgaans ook nog goed geprijsd. Ook dit jaar is het voornemen weer om hem aan de collectie toe te voegen.

De Ocean of Lights is inmiddels al meerdere jaren een vast onderdeel van de collectie en heeft mij nog nooit teleurgesteld, snoeiharde burst, lekker tempo en geweldige kleuren en doorgaans ook nog goed geprijsd. Ook dit jaar is het voornemen weer om hem aan de collectie toe te voegen.
Ik had hiervan erg hoge verwachting dus nog meebesteld op het laatste moment. Ook tevens op de demo van souman gezien. De 2020 batch heb ik gekregen en geschoten en ik moet zeggen dat hij niet slecht was maar de 2024 batch op de demo veel beter presteerde dan de oude. De salvo's met groen blauw rood waren een stuk kleiner dan die ernaar helaas, en tevens ook de burst. Volgend jaar hopen op een nieuwere burst als die er nog is ;)

Back
Bovenaan